در اثر شدت باران و طغیان رود

راه روستایی بوئین-راسته کنار شهرستان فومن به روستاهای همجوار قطع شد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا راه روستای بوئین-راسته کنار از جمله راههایی است که در طرح آسفالت راههای روستایی آسفالت شده بود اما بارش باران طی روزهای اخیر موجب تخریب آسفالت و قطع ارتباطاین راه روستایی به روستاهای همجوار شد.

 

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا راه روستای بوئین-راسته کنار از جمله راههایی است که در طرح آسفالت راههای روستایی آسفالت شده بود اما بارش باران طی روزهای اخیر موجب تخریب آسفالت و قطع ارتباط راه این روستا به روستاهای همجوار شد.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , این راه روستایی که مسیر مواصلاتی چند روستا به هم است با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و به طول سه و نیم کیلومتر در سال گذشته آسفالت شد تا ۳۰۰ خانوار روستایی از مزایای راه آسفالته برخوردار شوند اما شدت بارندگی ها موجب شد در روز جمعه بخشی از این مسیر تخریب شود.

در آغاز آسفالت این راه روستایی بسیاری اعضای شورا و مردم روستا خواستار دیواره گذاری و گابیون بندی قسمتی از مسیر راه که در معرض خطر طغیان رودخانه قلعه رودخان قرار داشته شدند اما سرانجام راه بدون دیواره گذاری آسفالت گردید.

در نهایت در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فومن بر دیواره گذاری این مسیر تاکید و با اعتبار بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به تصویب رسید.

بر این اساس راه مردم روستای پایین محله که برای تهیه نان و آذوقه خود از این مسیر استفاده می کردند قطع شده است.
گفتنی است شعبانعلی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در سفر چند روز اخیر خود به فوlن از این راه نیز بازدید کرده بود و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

 

 

Share