معاون وزیر خبرداد

دو ماه دیگر فاز اول پروژه تقاطع غیر همسطح فومن به بهره برداری می رسد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محفوظی در نشست پیشبرد عملیات اجرایی پل تقاطع فومن تصریح کرد: تا دوماه دیگر فاز اول پروژه تقاطع غیر همسطح فومن باید به بهره برداری برسد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشستphoto_2015-11-13_08-50-39 پیشبرد عملیات اجرایی پل تقاطع فومن با حضور معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استانهای راه و شهر سازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در ابتدای این نشست گفت: با توجه به وضعیت اقتصاد کشور برخی پروژه ها در وزارت راه و شهرسازی بایگانی شده است که خوشبختانه این پروژه جزو آن دسته از پروژه ها نیست.
عاشوری با اشاره به اینکه شاید برخی مردم در جریان امور نباشند وعملکرد دیگران را زیر سوال ببرند, گفت: من امیدوارم زیر گذر و روگذر به زودی تحویل داده شود و انتظار ندارم کل پکیج را تحویل ما دهند.
وی به جلسات ماه های گذشته اشاره کرد و یادآورشد: در جلسه گذشته مصوب شده بود که ظرف دو ماه مطالبات پیمانکار پرداخت شود تا شاهد سرعت در اجرای کار باشیم و بر خریداری گاردریل و قیر تاکید شده بود تا پیمانکار نسبت به اتمام پروژه ظرف مدت ۳ ماه اقدام کند.
عاشوری اضافه کرد: از زمان برگزاری آن جلسه دو ماه گذشته و فقط یک ماه مانده است.
عاشوری با بیان اینکه منابع محدود این پروژه و طولانی شدن زمان اجرای آن زحمات مسئولان را زیر سوال برده است ,اظهار داشت: در رسانه ها از این پل به عنوان یک معضل اجتماعی نام می برند.تکمیل این پروژه از مطالبات مردم است
مجتبی خدادادی مدیرکل ساخت و توسعه شبکه راه‌های منطقه شمال غرب کشور در این نشست گفت:برای این پل نیاز به احداث راه فرعی و انحرافی وجود دارد و این کار باید بدون صدمه زدن به مردم انجام شود .
وی به تملک زمینهای اطراف و مطالبات بالای پیمانکار اشاره کرد و افزود:حجم باقی مانده کار با زمان باقی مانده مطابقت دارد

این مسئول از خاک ریزی بیش از ۸ هزار متر مکعب برای ساخت این پل خبر داد و گفت: در این پل ۱۳ هزار متر مکعب خاک ریزی داریم .
خدادای تاکید کرد؛ باید تزریق مالی به پیمانکار بدون وقفه انجام شود تا از شدت عملیات اجرایی پروژه کاسته نشود.
مدیرکل ساخت و توسعه شبکه راه‌های منطقه شمال غرب کشور در ادامه اظهار کرد: ظرف دوماه آینده بخشی از پروژه که ورودی داخل شهر فومن است با پل دهانه ۲۰ متری تعریض و عملیاتی اجرایی شروع می شود.
محفوظی معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌ها وزارت راه و شهرسازی نیز در این نشست گفت: پروژه پل غیر همسطح شهرستان فومن در اولویت وزارتخانه قرار دارد .
وی ادامه داد: باید در این چنین پروژه هایی کار ها اولویت بندی شود و فاز اول پروژه برای بهره برداری تکمیل گردد.
محفوظی تصریح کرد: تا دوماه دیگر فاز اول پروژه تقاطع غیر همسطح فومن باید به بهره برداری برسد.

photo_2015-11-13_08-50-50
tel final1

Share