نماینده مردم رودسر و املش

دست‌هایی سعی در از بین بردن صنعت چای دارد/تصمیم گیرندگان اصلی چای در کشور به خوبی بر مسائل چای واقف نیستند/برخی نهادها در واردات چای نقش دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دست‌هایی در کار است که صنعت چای را از بین ببرد، گفت:تمامی چای‌های وارداتی به صورت قاچاق وارد نمی‌شود و متاسفانه یکسری نهادها هستند به دلیل سودآوری آن در واردات چای نقش دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا ،نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دست‌هایی در کار است که صنعت چای را از بین ببرد، گفت:تمامی چای‌های وارداتی به صورت قاچاق وارد نمی‌شود و متاسفانه یکسری نهادها هستند به دلیل سودآوری آن در واردات چای نقش دارند.

 amlashiمحمدمهدی رهبری املشی، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیران واحدهای چایسازی شهرستان املش و مدیران سندیکای کارخانجات چای شمال، اظهار کرد: تصمیم گیرندگان اصلی چای در کشور به خوبی بر مسائل چای واقف نیستند و خیلی از موضوعات چای را نمی‌دانند.

وی افزود: اگر دورنمای چای به همین وضع بماند، خوب نیست و صنعت چای در آینده از بین خواهد رفت زیرا دست‌هایی در کار است که صنعت چای را از بین ببرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تمامی چای‌های وارداتی به صورت قاچاق وارد نمی‌شود و متاسفانه یکسری نهادها هستند به دلیل سودآوری آن در واردات چای نقش دارند.

رهبری در خصوص مشکلات کارخانه‌داران گفت: نباید مشکلات گذشته را با مشکلات یکی دو سال اخیر گره بزنید و انصافا در این سه سال اخیر وضع شما نسبت به گذشته بهتر بوده است؛ چای تولیدی شما به فروش رفته و اقبال مردم هم از مصرف چای داخلی بیشتر شده و دولت دکتر روحانی هم در حمایت از صنعت چای جدیت دارد.

نماینده مردم رودسر و املش بیان کرد: سازمان چای کشور هم اکنون برنامه پنج ساله و ده ساله برای صنعت چای تدوین و تهیه کرده است و باید تلاش کنیم تنظیم بازار چای و همین صدور حواله‌های چای در دست خود سازمان چای کشور باشد و در این بخش‌ها سیاستگذاری کند.

tel final1

Share