سجاد حقدادی

در حاشیه قطع همکاری مجتبی پوربخش با هیات فوتبال گیلان

مجتبی پوربخش مجری پرسابقه تلویزیون که ریاست روابط عمومی هیئت فوتبال استان گیلان را برعهده داشت با هیات فوتبال استان گیلان قطع همکاری کرد. خبرش کمی ساده است اما عواقب بسیار سنگینی را می تواند برای هیات فوتبال داشته باشد. پس از جنجال ها و هجمه های مختلف که از چند ماه پیش از انتخابات […]

مجتبی پوربخش مجری پرسابقه تلویزیون که ریاست روابط عمومی هیئت فوتبال استان گیلان را برعهده داشت با هیات فوتبال استان گیلان قطع همکاری کرد.

poorbakhsh4خبرش کمی ساده است اما عواقب بسیار سنگینی را می تواند برای هیات فوتبال داشته باشد.

پس از جنجال ها و هجمه های مختلف که از چند ماه پیش از انتخابات بر علیه هیات فوتبال استان گیلان آغاز شده بود سرانجام قربانعلی الماسخاله به عنوان  ریاست هیات فوتبال استان گیلان انتخاب شد و بدون شک باید مجتبی پور بخش را یکی از افراد تاثیرگذار  در امر نجات از این اتفاقات برنامه ریزی شده دانست اما نکته جالبی که  پس از انتخابات رقم خورد و برای همگان جای تعجب داشت تصمیم به قطع همکاری پوربخش و هیات فوتبال بود.

پس از انتخابات همگان انتظار داشتند تا  نقاط ضعف هیات فوتبال پوشیده شود اما در عین نا باوری هیات فوتبال یکی از مهره های تاثیر گذارش در امر رسانه  را از دست داد و به جای تقویت تصمیم گرفت تا خود را تضعیف کند و به نحوی یک گل به خودی زد.

پوربخش که  مدت ۱۱ سال تصدی روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان را بر عهده داشت در این سالها  توانسته بود افتخارات زیادی را کسب کند که از آن جمله می توان به انتخاب شدن به عنوان مدیر رسانه برتر از طرف سازمان لیگ اشاره کرد.  تعامل خوب وی به عنوان مدیر رسانه ای هیات فوتبال باعث شده بود تا خبرنگاران ارتباط خوبی را در امر رسانه ای با هیات فوتبال داشته باشند و به نحوی یکی از نقاط قوت هیات فوتبال در چند سال اخیر همین رابطه مناسب با رسانه ها بود.

مجتبی پور بخش مجری جوان و توانمند گیلانی که سابقه تهیه کنندگی و مجری گری برنامه سکو را داشت که به اتفاقات روی داده در فوتبال گیلان می پرداخت که هنوز  پس از آن برنامه جنجالی که اختصاص به فوتبال گیلان  داشت برنامه ای نتوانسته جای آن برنامه پر بیننده را پر کند. پس از برنامه خوب سکو بود که کم کم پوربخش توانست به شبکه ورزش راه پیدا کند و اجرای برنامه پر مخاطب و پربیننده « لیگ ۱ » را در شبکه ورزش به عهده بگیرد که۲ سال روی آنتن رفت  پس از این عملکردهای خوبش  او به عنوان مجری اصلی قدیمی ترین برنامه ورزشی شبکه دو یعنی « ورزش از نگاه دو »  برای چند برنامه انتخاب شد.  گفته میشود جدایی پوربخش از هیات فوتبال بی ارتباط با شروع سری جدید برنامه لیگ یک نیست و این مجری محبوب خود را اماده حضور در سری جدید این برنامه جذاب میکند.

گل به خودی زدن چندین سالی است که در فوتبال گیلان تبدیل به یک پدیده معمول شده اما اینکه هیات فوتبال به همین راحتی یکی از تاثیرگذار ترین مهرهایش را از دست بدهد به طور حتم بر روی  فعالیت های هیات فوتبال و نحوی پوشش خبری آنها تاثیر خواهد گذاشت حال باید به انتظار نشست و دید تا فرد بعدی که به عنوان جانشین پوربخش به عنوان رییس روایط عمومی هیات فوتبال استان گیلان انتخاب خواهد شد چه کسی خواهد بود؟! انتخابی که باید از توانایی خوبی در امر رسانه برخوردار باشد و بتوانند همانند پوربخش در بازی های حساس مهره ها را به خوبی بچیند. یک دهه قبل  همیشه بازی های رسانه ای نمایندگان گیلان در برابر تیم های قدرتمند وپرنفوذ  کشوریکی از مشکلات تیم هایی گیلانی بود که در مقابل هجمه های رسانه ای و نوشتاری حریف کم می آوردند و به نوعی باید گفت قافیه را می باختند اما یکی از نقاط قوت هیات فوتبال نفوذی بود که پوربخش  در رسانه های کشوری داشت و همواره با انتخاب استراتژی دست و سرعت عمل پیروز جنگهای رسانه ای بود .به هرحال انتخاب فرد جدید همانند بازی شطرنجی است که اگر اشتباهی در آن انجام شود منجر به کیش و مات شدن می شود…

سجاد حقدادی

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
tel final1

Share