دانش آموزان نخبه گیلان میزبان نشست کتابخوان شدند+تصاویر

همزمان با فرارسیدن ۱۳ آبان گرامیداشت روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی، دبیرستان استعدادهای درخشان میرزا کوچک خان جنگلی رشت میزبان صدو هشتادو هشتمین نشست کتاب خوان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، همزمان با فرارسیدن ۱۳ آبان گرامیداشت روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی صدو هشتادو معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشتهشتمین نشست «کتاب‌خوان» روز دوشنبه یازدهم آبان با حضور دانش آموزان ، معاون اداره کتابخانه‌های عمومی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت، کتابداران وعلاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی در سالن اجتماعات دبیرستان استعدادهای درخشان میرزا کوچک خان جنگلی شهر رشت برگزار شد.

در ابتدای این نشست علی وارسته معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت در سخنانی خطاب به دانش آموزان با این سوال که« آیا زمان خود را به بهترین نحو مدیریت می کنید؟» توجه به برنامه ریزی زمانی در زندگی را عاملی مهم در کسب موفقیت های بیشتر دانست.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت استفاده حداکثری از لحظه لحظه های زندگی و عدم تمرکز صرف به جنبه های فراگیری علوم و استفاده از دیگر مواهب الهی را نیز در موفقیت افراد موثر توصیف کرد.

وی همچنین کتاب ۱۰ راه موفقیت را برای دانش آموزان معرفی و مطالعه آن را به دانش آموزان توصیه کرد. این کتاب اثر آنتونی رابینز یکی از بهترین نوسندگان در زمینه روانشناسی و موفقیت میباشد. در کتاب ۱۰ راز موفقیت که توسط او نوشته شده می توان ۱۰ عدد از برترین رمزهای موفقیت که فقط توسط تجربه بدست می آید را مطالعه نمود و از آنها استفاده کرد تا به هدف دلخواه و موفقیت دست یافت.

این نشست با معرفی هشت کتاب زیر به کار خود خاتمه داد.

« formula one فرمول۱ » نوشته الکس راین هام، ارائه توسط سید هادی حجتی

«عشق بدون قید و شرط» نوشته نویسندگان ناشناس، ترجمه بهنام زاده/ ارائه توسط: محمد ایمان کشاورز

«روشهای کاهش تنش های زندگی» نوشته دکتر شهرام نادری و جمعی از نویسندگان ارائه توسط: اسدالله سلیمانی

«کورش کبیر» نوشته آلبر شاندور، ترجمه محمد قاضی ارائه توسط: آریا طالب نیا هیر

«رشت شهر باران» نوشته محمود نیکویه، ارائه توسط: امیر رضا اله قلی پور

«دستگاه گردش خون» نوشته هنگامه ژالی، ارائه توسط: امیر حسین شهابی

«هنر شفاف اندیشیدن» نوشته رولف دوبلی، ترجمه عادل فردوسی پور، ارائه توسط: امیر حسین شهابی

«۱۱۴خاطره از۱۴ سردار شهید» نوشته احمد امامی راد، ارائه توسط: محمد حسین زاده

tel final1

Share