از گوشه کنار سیاست در گیلان

خداحافظی فرزند استاد برزیگر با ریاست/ واکنش ندیمی به اظهارات قربانی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

خداحافظی فرزند استاد برزیگر با ریاست بیمارستان

-رضا-برزیگر-۲۵۰x172-250x166-2zm7w8v56p68quwjckaryiبه گزارش صبح شفت، حیدر محمودی سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) شفت شد.
حیدر محمودی که به عنوان مدیر شبکه بهداشت شفت مشغول به فعالیت است طی حکمی  با حفظ سمت به عنوان سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) نیز منصوب شد.

پیش از این محمود رضا برزیگر فرزند پروفسور برزیگر رئیس این بیمارستان بود.

واکنش ندیمی به اظهارات قربانی: برادر دعوا بر سر کسى است که مى ماند!

ابوذر ندیمی در روزنوشت های خود نوشت: چاه مکن بهر کسى اوّل خودت بعداً کسى! بعضى! گمان داشتند با شلوغ بازى و شلوغ کارى از موضوع تغییرات کلاهى تدارک بینند؟!
ولى ! این -شهرت -خود گرفتار آن گردیده است و با قسم و آیه درصدد اثبات یک نکته معمولى برامده اند که ؛آنها که مخالف تغییر هستند با رونده مخالف نیستند بلکه…
خوب ما هم همین مطلب را براى دوستان همان شهر! در این شهر داشتیم که : برادر دعوا بر سر آن کسى نیست که به قول شما استاندار محترم تشخیص داده اند برود و جابجا گردد.بلکه بر سر کسى است که  مى ماند!nadimi_9261 (1)
جالب نیست که ؛هم در آن شهر و هم در این شهر!؟ یک -شهرت -و دوستان نزدیک اآنان  دنبال ماجرا از طومار تا… بودند
یک -شهرت -در دو شهرستان.یکى -دفاعى- و دیگرى -تهاجمى- ؟!یکى له و دیگرى علیه !؟ یکى درهمان موضعى که -اینان -در این شهر دارند ودیگرى جهت عکس آن …!؟
در دونقش ( مثل فیلم ها)همه مطلب همین بود که :اوج دلسوزى و علاقه به مسئول رونده؟ چرا باید از افراد منسوب به یک -نماینده -محترمى از شهرستانى باشد که با نگاه واردات به این مسئول محترم رویکرد دارند که درهمین سیاهکوچه طرز دیگرى ودر بین الصلاتین به نحو متفاوتى ان موضوع را روایت نمودند.
پشت طومار چه داستانى از آن شهر تا این شهر وجود دارد؟!
مردم البته هوشیارند که :
١-چرا باید نویسنده و امضاء گیرنده مرتبط با همان -شهرت- شهر بغلى باشند؟!
٢-چرا باید به نام – تقدیر و تشکّر – از دانش اموزان تا شهروندانى که از – پشت صحنه – باخبر نیستند تقاضاى امضاء گردد؟!
٣- چرا این تغییر مصداق – کینه و بغض – است ولى شهر بغلى مصداق لطف و مرحمت !؟
۴- چرا باید ان تغییر – خواسته دولت – واین یکى را… خواند
آیا واقعاً زیر هر کاسه ! نیم کاسه اى نیست.حالا ما اعلام مى داریم که هرچه دولت واستاندار بپسندند ولو جابجایى مطلق که یکى بروند و دیگرى بیایند! همین

ما به جهت اثبات دورنگى ها از یک سو ( توسط بعضى !؟) ونیز به دلیل سرعت کارکرد در جابجایى هاامادگى داریم تا درباب سهولت و همراهى با کار استاندارى محترم ،هرگزینه معرّفى شده از آن مقام محترم حتّى جناب اسماعیلیان را پذیرا باشیم.تا معلوم گردد که اوّلاً چقدر بین آن سخن و واقعیت تفاوت وجود دارد.ثانیاً ایشان را که تجربه اى بیشتر! از مبارزه با دورنگى ها پیداکرده است را به همان مقام قبلى رجعت دهیم.

جزییات تازه از جسد پیدا شده یک جوان در لاهیجان

ghasemiچهارشنبه شب تعدادی از شهروندان لاهیجانی که از خیابان امیرشهید (مرکز بهداشت) لاهیجان می‌گذشتند با جسد جوانی مواجه شدند که کنار خیابان افتاده بود.

بعد از تماس شهروندان با پلیس و حضور ماموران انتظامی در محل و انتقال جسد بررسی‌ها برای تشخیص هویت این فرد آغاز شد.

سرهنگ محمود قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در این ارتباط امروز به گیل نگاه گفت: بعد از بررسی‌های انجام شده پلیس روشن شد که جسد مشاهده شده در خیابان امیرشهید متعلق به جوانی حدود ۲۵ ساله بود که به دلیل سال‌های طولانی و استمرار در مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان تاکید کرد هیچ اثری از ضرب و جرح در بدن این فرد مشاهده نشد.

قاسمی افزود: بعد از بررسی و شناسایی هویت فرد درگذشته، خانواده او شناسایی  شدند و جنازه برای انجام تشریفات دفن به آنها تحویل داده شد.

مجمع مشورتی توسعه شهرستان رشت شروع به کار کرد

گیل خبر نوشت: مجمع مشورتی توسعه در رشت با ۲۱ عضو شامل فعالین اقتصادی فرهنگی اجتماعی و سیاسی شهرستان شروع به کار نمود و طی انتخاباتی اعضای هیات رییسه آن مشخص شد. بر این اساس بهروز عباسی رییس مجمع ، رضا صادقی نایب رییس و مجتبی میرزائی به عنوان دبیر مجمع شهرستان رشت انتخاب شدند.

اعضای مجمع مشورتی شهرستان شهرستان رشت عبارتند: اسحاق نصر، محمد امجدی، رضا صالح، سعید عبداله زاده، مسعود ثانی، محمد رضا گلی، سهیلا مدارایی، بهروز عباسی، مجتبی میرزایی، سعید آقایی، رضا صادقی، محمود حسنی پور،یونس رنجکش، ابراهیم بوذری، منوچهر سیگارودی، هادی زحمتکار، شهرام شاهی، محمدرضا خمیرانی، حمید انزانی، حسین جاوید، شهریاب صبوری

مجمع مشورتی توسعه کشور متشکل از ۳۱ استان میباشد ورییس مجمع دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است که در این بین هیات ۷ نفره منتخبی از ۳۱ استان نیز تشکیل می شود که در حال حاضر عبدالغفار شجاع با حکم دکتر نوبخت ریاست هیات رئیسه را برعهده دارد.
اکثر روسای مجامع در استان ها روسای ستادهای استانی دکتر روحانی در انتخابات۹۲ می باشند
و مجع هر استان با ۲۱ تا ۲۵ عضو شکل گرفته است، همچنین مجمع مشورتی توسعه مرکز استان و شهرستانها با۱۵ الی ۲۱ عضو و در بخشها نیز مجمع با ۹ عضو تشکیل شده است.
البته این مجمع بر اساس ایین نامه داخلی حق دخالت در امور سیاسی و اجرایی استان را ندارد و بدون هماهنگی مسئولین استان در مجمع در پروژه های اداری و برنامه ریزی اجرایی استان دخالت نمی کنند.

افزایش حقوق محیط بانان گیلان

با پیگیریهای سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان حقوق محیط بانان افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان در راستای اجرای بند ۳ ماده ۶۸ قانون لایحه خدمات کشوری موضوع فوق العاده سختی شرایط کار محیط بانان زحمتکش حفاظت محیط زیست با تلاش و پیگیری های مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان بویژه محمد علی نجفی استاندار گیلان، ۳۰۰۰ امتیاز این سختی کار، تامین اعتبار و حقوق محیط بانان با احتساب این امتیاز به آنان پرداخت گردید. وضعیت معیشتی محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست از زمان روی کار آمدن معصومه ابتکار بعنوان رئیس این سازمان همواره از دغدغه ها و اولویت های ایشان بود و این موضوع سرانجام در خرداد ماه امسال در هیات دولت به تصویب رسید تا محیط بانان از سیاستهای تشویقی دولت تدبیر و امید بهره مند شوند. این افزایش دریافتی تاکنون در ۱۵ استان عملی شده و به تدریج در سایر استانها به اجرا در خواهد آمد.

tel final1

Share