بازخوانی یک واقعه

حمایت اقشار مختلف مردم و مسئولان از پروژه های توسعه ای شهر رشت

‌ اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی تصویب اجرای طرح ترافیک و پیاده راه سازی بافت مرکزی شهر رشت در هفته گذشته در شورای هماهنگی ترافیک استان و همچنین تایید شورای تامین رشت و شروع به کار اجرای این طرح ، جهت گیری ها علیه طرح های توسعه ای شهر آغاز شد .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی تصویب اجرای طرح ترافیک و پیاده راه سازی بافت مرکزی شهر رشت در هفته گذشته در شورای هماهنگی ترافیک استان و همچنین تایید شورای تامین رشت و شروع به کار اجرای این طرح ، جهت گیری ها علیه طرح های توسعه ای شهر آغاز شد .
DSC_0002همزمان برخی سعی دارند با القای مخالفت جمعی از شهروندان و بازاریان و انتشار شایعاتی منفی ، روند اجرایی پروژه را به تعویق اندازند .
این در حالی است که قبل از شروع طرح و اعمال محدودیت طرح ترافیک وآغاز عملیات اجرایی احداث پیاده راه ،گروه های مرجع و ذی نفع حمایت خود را نسبت به اجرای این طرح ها اعلام نموده اند .
از نمونه های آن می توان به حمایت ۳۰ تن از سرداران دفاع مقدس و یادگاران جنگ تحمیلی از احیای هویت شهری اشاره نمود .
همچنین ۶۰۰۰ راننده تاکسی نیز در طومار جداگانه‌ای از طرح شهرداری رشت حمایت کردند و تعدادی از کسبه اطراف میدان شهرداری نیز حمایت و همراهی خود را از پروژه‌های اخیر شهرداری رشت اعلام نمودند .
این در حالی است که در هفته اخیر، غلامعلی جعفرزاده و حسن تامینی ، دو نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین لاهوتی رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس در نامه‌ای به وزیر کشور، حمایت خود را از این پروژه اعلام کردند.ا سوی دیگر جلال‌الدین شکریه، نایب رییس اتاق اصناف رشت نیز اخیراً در مصاحبه‌ای مفصل با یکی از روزنامه‌های گیلان تاکید کرده بود که با اجرای پروژه پیاده‌راه سازی توسعه شهر رشت آغاز می‌شود.

tel final1

Share