صبح امروز اتفاق افتاد

حادثه مرگبار در محور امامزاده هاشم‌ ـ‌ رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از برخورد شدید منجر به مرگ راننده خاطی پراید با یک دستگاه کامیون در محور امامزاده‌هاشم‌ ـ رودبار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،فرمانده پلیس راه گیلان از برخورد شدید منجر به مرگ راننده خاطی پراید با یک دستگاه کامیون در محور امامزاده‌هاشم‌ ـ رودبار خبر داد.

۱۳۹۴۰۶۲۴۰۰۰۶۲۷_PhotoAمهیار رستگاربا اشاره به حوادث رانندگی که در محور مذکور اتفاق افتاد، اظهار کرد: صبح امروز حادثه مرگبار در محور امامزاده هاشم‌ ـ‌ رودبار اتفاق افتاد.

وی در تشریح حادثه مذکور، افزود: راننده پراید در این محور با انحراف به چپ با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و جان خود را از دست داد.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه رانندگان نباید انحراف به چپ و عبور از خط ممتد داشته باشند، گفت: رانندگان باید بدانند که نباید از روی پیچ‌ها و خط‌های باریک و ممتد تجاوز به چپ داشته باشند که در این صورت حادثه مرگبار رخ می‌دهد.

وی وضعیت فعلی جاده‌های گیلان را بارانی ذکر کرد و یادآور شد: به دلیل بارندگی سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و با آرامش و دوری از شتاب رانندگی کنند.

رستگار لغزندگی جاده‌ها و کنترل نکردن سرعت در رانندگی را موجب واژگونی خودروها دانست و خاطرنشان کرد: لغزنده بودن سطح جاده‌ها مهم‌ترین موضوع در شرایط بارانی است که موجب افزایش آمار تصادفات می‌شود.

وی متذکر شد: در صورتی که رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کرده و به فاصله خودروی جلویی توجه کنند می‌توانند رانندگی ایمن داشته باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان با تصریح بر اینکه ضریب خطر تصادف در شرایط بارانی افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی خطر و خروج از جاده برای رانندگان متصور است.

tel final1

Share