جنجال حضور کفاشیان در یک عکس غیراخلاقی در دوبی

رئیس فدراسیون فوتبال در بازگشت از سفر امارات از انتشار عکسی که وی را در مراسم بین دو نیمه یک بازی از رقابت‌های فوتبال ساحلی در وضعیتی نه چندان خوشایند مقابل حرکات موزون نشان می‌داد، ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تابناک , رئیس فدراسیون فوتبال در بازگشت از سفر امارات از انتشار عکسی که وی را در مراسم بین دو نیمه یک بازی از رقابت‌های فوتبال ساحلی در وضعیتی نه چندان خوشایند مقابل حرکات موزون نشان می‌داد، ابراز بی‌اطلاعی کرد.
این تصویر که از سوی یک عکاس ایرانی مقیم امارات شکار شده و با سرعت وحشتناکی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، برخلاف عرف مسوولان ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی بود. با این حال کفاشیان با ابراز بی‌اطلاعی از این تصویر و حرکات موزون همراه با آهنگ های تند و خاص این نمایش ها ، مkafashian_0170ی گوید: در آن لحظه مشغول صحبت با اطرافیانش بوده و متوجه هیچ اتفاقی نشده است!

برخی سایت ها روز دوشنبه از احضار احتمالی کفاشیان به حراست وزارت ورزش خبر دادند تا در این باره پاسخگو باشد.

گفتنی است برگزاری چنین مراسمی در وقت استراحت بازی های ساحلی به هیچ عنوان اتفاقی نیست و یک حرکت مرسوم است اما امکان اینکه به دلیل جلوگیری از تماشای حتی چند لحظه اتفاقی از حرکات موزون ، کل مراسم را ترک کرد وجود ندارد. کفاشیان عیوب زیادی دارد اما از این جنبه ها فرد دیندار و مقیدی است که اطرافیانش حتی در سفرهای خارجی متعدد سلامت اخلاقی او را تایید کرده اند.

tel final1

Share