از گوشه کنار سیاست در گیلان

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان منصوب شد/خبری در خصوص تغییر نام داماش که ساعتی پس از انتشار حذف شد/برنامه‌ای برای استیضاح شهردار انزلی وجود ندارد/محکومیت میلیاردی ملوان از سوی فیفا

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

خبری در خصوص تغییر نام داماش که ساعتی پس از انتشار حذف شد

صبح امروز خبری از سوی سایت «ورزش ۳» مبنی بر تکذیب هر گونه ارسال نامه از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای تغییر نام باشگله داماش منتشر شد اما ساعتی پس از انتشار این خبر در حالیکه چند سایت گیلانی اقدام به بازنشر آن کرده بودند این خبر از روی تلکس «ورزش ۳ » برداشته شد.

در متن خبری که حذف شد, نوشته شده بود:«اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان هرگونه ارسال نامه برای تغییر نام تیم داماش به شهر باران را تکذیب نمود.

 مسعود رهنما در گفتگویی در این رابطه اظهار داشت: در خصوص فوتبال صفر تا صد موضوع مربوط به هیات فوتبال می باشد.

وی در ادامه درباره بیانیه هیات فوتبال استان گیلان در رابطه با این که اداره ورزش جوانان نامه تغییر نام داماش را ارسال نموده است خاطر نشان کرد: من هنوز این بیانیه را نخواندم و تنها از محتوایش با خبر هستم، ولی ما هیچ گونه مجوزی دال بر تغییر نام داماش به شهر باران ارسال نکرده ایم.

رئیس اداره کل ورزش جوانان در ادامه ابراز داشت: نام باشگاه شهرباران برای تیمی در انزلی صادر شده و مستندات آن وجود دارد و نمی توان برای تیمی دیگربه همین نام صادر نمود.

وی افزود: من نمیدانم که چه نهادی مجوز صدور این نام را داده است و این را از هیات فوتبال بپرسید، ما ارائه هرگونه مجوزی درباره تغییر نام داماش به شهرباران را شدیدا تکذیب می کنیم و اگر کسی مستنداتی برای رسیدگی ارائه دهد.»
hazvUntitled

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان معارفه شد

۱۳۹۳۰۸۲۵۰۰۰۳۳۱_kazemi-toAسردار مهدی کاظمی‌پور به عنوان جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار مهدی کاظمی‌پور امروز با حضور فرماندهان نواحی و شهرستان‌های استان از طرف سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان به عنوان جانشین وی معرفی شد.

کاظمی‌پور پیش از این معاون عملیات سپاه قدس گیلان بود.

برنامه‌ای برای استیضاح شهردار انزلی وجود ندارد

ahmadiimnrتسنیم نوشت:عضو شورای شهر بندرانزلی با بیان اینکه گزارشات عملکرد از جانب شهردار انزلی قانع کننده نبوده است، اظهار داشت: متأسفانه علیرغم وعده‌های جناب شهردار درباره ارائه برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رسیدن به توسعه پایدار و ایجاد شهری امن در روز انتخاب شهردار و معارفه خویش اذعان داشتند، تاکنون برنامه مدونی در طی این دو سال به شورای شهر ارائه نکرده است.

وی بیان کرد: در جلسات هم بیشتر به ارائه گزارش عملکردها از سوی شهردار پرداخته شد که متأسفانه قانع کننده نبود و شایسته است برای شهر بندرانزلی با جمعیتی معادل ۱۲۰ هزار نفر که از مهم‌ترین شهرهای بندری و توریستی شمال کشور است، تلاش‌های بیشتری برای رسیدن به توسعه پایدار از سوی شهرداری و شورای شهر و مدیران صورت بگیرد.

احمدی‌فرد در مورد شایعه استیضاح شهردار بندرانزلی اظهار کرد: با توجه به قانون تشکیلات و شوراها، انتخاب شهردار و نظارت بر عملکرد ایشان از مهمترین وظایف شوراها است و ما قسم یاد کردیم که منافع مردم را بر منافع شخصی ترجیح دهیم و مدافع حقوق شهروندی باشیم.

عضو شورای شهر بندرانزلی افزود: متأسفانه در این دو سال آزمون و خطاهای بسیاری در اجرای پروژه‌های شهری از قبیل نورافشانی با ریسه‌هایی که مناسب با اقلیم شهر ما نبودن و با اولین بارندگی سوختند، رنگ آمیزی‌های بی‌کیفیت و رنگارنگ جداول شهری، آسیب به فضای سبز شهری و غیره موجب ناراحتی ما از عملکرد شهردار است، اما فعلاً برنامه‌ای برای استیضاح ایشان نداریم و کماکان ایشان به‌عنوان شهردار مشغول به خدمت است و امیدوارم هر چه زودتر برنامه‌های خود را ارائه کند.

محکومیت میلیاردی ملوان از سوی فیفا

malrezaeianایرنا نوشت: مسعود رضاییان مدیرعامل باشگاه ملوان عصر چهارشنبه افزود : فیفا باشگاه ملوان بندر انزلی را به پرداخت حدود ۱۰ میلیارد ریال به زلاتکووفسکی مهاجم مقدونیه ای اسبق این تیم محکوم کرده است.

وی اظهار داشت: زلاتکووفسکی در سال ۹۰ – ۹۱ در باشگاه ملوان حضور داشت اما بعد از مدتی به خاطر وجود برخی مشکلات از این باشگاه جدا شد.

رضاییان اضافه کرد: این بازیکن در آن زمان حاضر بود، با مبلغ بسیار اندکی موضوع را خاتمه دهد اما بی اعتنایی مسئولان وقت ملوان کار را به فیفا کشاند.

مدیرعامل ملوان افزود: متاسفانه پس از شکایت این بازیکن به فیفا و ارسال اخطاریه های مکرر به باشگاه، مسئولان وقت به این اخطارها توجهی نکردند تا اینکه چند روز پیش، رای کمیته حل اختلاف فیفا مبنی بر محکومیت ملوان به پرداخت حدود ۱۰ میلیارد ریال به این بازیکن به باشگاه ابلاغ شد.

وی ادامه داد: فیفا به باشگاه ملوان مهلت داده است تا روز ۲۵ آبان ماه جاری این مبلغ را به این بازیکن پرداخت کند، اما اگر باشگاه ملوان این مبلغ را داشت، به این حال و روز نمی افتاد.

tel final1

Share