در جلسه شورای پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد گیلان مطرح شد:

ثبت اطلاعات ۴۱۱ واحد و مرکز دانشگاه آزاد در سامانه ساها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در واحد رشت گفت: هم اکنون ۴۱۱ واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور ، اطلاعات خود را در سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد ( ساها ) ثبت کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در واحد رشت گفت: هم اکنون ۴۱۱ واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر indexکشور ، اطلاعات خود را در سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد ( ساها ) ثبت کرده اند.

واشقانی فراهانی افزود: از این تعداد واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در کشور ، ۱۳۳ واحد و مرکز اطلاعات خود را به شکل کامل وارد کرده اند.
وی اضافه کرد: ارائه خدمات آزمایشگاهی پیشرفته به استادان ، دانشجویان و پژوهشگران سراسر کشور ، شبکه سازی ، ابجاد و توسعه سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد در سطح استانی و سراسری و افزایش قابلیت پاسخگویی به نیاز های دولت، صنعت و جامعه از جمله ویژگی های سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد در دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی اظهار کرد: استاندارد سازی آزمایشگاه ها و کارگاه ها مطابق با استاندارد های بین المللی، تلاش برای تبدیل آزمایشگاه های عضو سامانه به آزمایشگاه های همکار استاندارد و بستر سازی و حمایت از تولیدات واحد های دانشگاهی در زمینه تجهیزات آزامایشگاهی و کار گاهی از جمله دیگر قابلیت های سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد در دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص وضعیت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: در طی بازدیدی که از واحد های رشت و لاهیجان داشتم به طور قطع از بهترین های پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور هستند.
واشقانی فراهانی بیان کرد : با رضایت مندی که وجود دارد باید از ظرفیت های پژوهش و فناوری دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان بیشتر استفاده شود.
بنا براین گزارش، با حضور واشقانی فراهانی دو مرکز رشد در واحدهای لاهیجان و رشت، ۶ واحد فن آور در مرکز رشد لاهیجان و ۱۰ واحد فن آور در واحد رشت که برخی از طرحهای آن آماده تجاری سازی است به بهره برداری رسید.
همچنین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که امروز با حضور پرشور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم شامل دانشگاهیان، مسئولین و خانواده های معظم شاهد و ایثارگرتدفین شدند ، با آرمانهای شهیدان والامقام تجدید پیمان کرد.

دبیر هیـأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: روند حرکت حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور میرزاده ریاست عالی دانشگاه آزاد و اهتمام معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه،روندی منطقی ، درست و بسیار ارزشمند است.
علیرضا امیر تیموری در جلسه شورای پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، افزود: مسیر حرکتی که هم اکنون در حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی حاکم است، بسیار درست است.
وی ادامه داد: تلاش می کنیم در راستای سیاست های کلان حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گام برداریم .
امیرتیموری تأکید کرد: همت وتلاش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تولیدات علمی نافع استوار است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تصریح کرد: هم اکنون کمیته اعتبار سنجی تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان جهت ساماندهی مقالات و مجلات علمی با رویکرد توجه به افزایش کیفی تولیدات علمی راه اندازی شده است.
در ادامه این جلسه سهراب کرد رستمی رئیس شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و شهاب شریعتی سرپرست دبیر خانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، حسین فلاح باقر شیدایی معاون پژوهشی واحد رشت و نیز تعدادی از اعضاء جلسه گزارشی از روند فعالیت های پژوهش استانی ارائه کردند.

tel final1

Share