تنها زن حاضر در دربی ۸۱: خیلی سختی کشیدم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا , تالالینا، خبرنگار زن کلمبیایی حاضر در دربی ۸۱ در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضورش در این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: بسیار خوشحالم که توانستم در این بازی حضور داشته باشم و این مسابقه بزرگ را از نزدیک تماشا کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر , تالالینا، خبرنگار زن کلمبیایی حاضر در دربی ۸۱ در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضورش در این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: بسیار خوشحالم که توانستم در این بازی حضور داشته باشم و این مسابقه بزرگ را از نزدیک تماشا کنم.

۱۸۸۸۵۰۴این خبرنگار  از بـُعد فنی اینگونه دربی ۸۱ را آنالیز کرد: مسابقه بسیار جذاب و زیبایی بود. من قبلا این دربی تهران را دیده بودم و اینقدر زیبا برگزار نمی شد، اما امروز خیلی خوب بود و هر دو تیم موقعیت های زیادی را به وجود آوردند.

تالالینا در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه مسابقه عادلانه بود، اظهار کرد: در دقایقی پرسپولیس و برای لحظاتی استقلال شایسته پیروزی بودند، اما اینکه نتیجه مساوی شد می توان گفت تقریبا عادلانه بود، زیرا هر دو تیم شایسته بـُرد بودند.

وی همچنین در مورد جو ورزشگاه آزادی تصریح کرد: هر چند در کلمبیا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آمده و سر و صدای زیادتری انجام می دهند، اما این مسابقه هم بر خلاف دیدارهای گذشته تماشاگران زیادی داشت که تیم خود را تشویق می کردند.

خبرنگار بانوی کلمبیای حاضر در دربی در پایان به موضوع جالبی اشاره کرد: همه چیز این بازی خیلی خوب بود و من خوشحالم به ورزشگاه آزادی آمدم، اما متاسفانه بعد از گل پرسپولیس تعدادی از تماشاگران استقلال اشیایی را به سمت جایگاه خبرنگاران پرتاب کردند که این تنها نکته منفی دربی بود.

tel final1

Share