معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی

تمام رشته محل هایی که دانشگاه آزاد پذیرش دانشجو داشته, دارای مجوز قانونی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تمام رشته محل هایی را که دانشگاه ازاد اسلامی پذیرش دانشجو داشته است دارای مجوز قانونی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین زاده گفت:تمام رشته محل هایی را که دانشگاه ازاد اسلامی پذیرش دانشجو داشته است دارای مجوز قانونی است.
دکتر حسین زاده معاون امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی کشور در جلسه ممیزی رشته محل های واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفتگو یی گفت: تمام رشته محل هایی را که دانشگاه آزاد اسلامی تا بحال اعم از ورودی های ۱۳۹۳ و یا ۱۳۹۴ پذیرش دانشجو داشته باشند دارای مجوز قانونی بوده و جای هیچگونه نگرانی برای دانشجویان عزیز و خانواده های محترمشان وجود ندارد.

دکتر فرهاد حسین زاده لطفی ، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر حمایت بیش از ۲۴۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبیین خط مشی تعیین شده توسط مقام عظمای ولایت در راستای سیاست های کلی علم و فناوری بر اصلاح نظام پذیرش دانشجو و توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های نهفته در جوانان این مرز و بوم و علاقه مندی آنان به انتخاب رشته های تحصیلی و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی جهت افزایش مرتبه علمی کشور عزیزمان حرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: نیاز کشور ما به تحصیلات تکمیلی و همچنین داوطلبینی که پشت کنکور تحصیلات تکمیلی قرار گرفته اند دانشگاه آزاد اسلامی را بر آن داشت تا جهت رفع نگرانی بدنه سیاست گذاری دولت و مجلس شورای اسلامی توسعه تحصیلات تکمیلی را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا این توسعه مورد توجه قرار گرفت.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تقاضای توسعه تحصیلات تکمیلی اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی، خاطر نشان کرد: این تقاضا سبب شد که عدالت آموزشی در سراسر کشور به وجود آید و از اعزام فرزندان ایران اسلامی به دانشگاههای درجه گاها پائین تراز کشور و خروج میلیارد ها دلار ارز و ورود خیلی از ناهنجاری ها به کشور جلوگیری شود و این کار بسیار بزرگ و مهمی بود که توسط دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد.

دکتر حسین زاده لطفی تأکید کرد: البته مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی توجه دارند که نباید کیفیت را فدای کمیت کنند و امروز با حضور در استان گیلان و انجام ممیزی رشته های تحصیلی، این اعتقاد را داشته که واحد های دانشگاهی باید دارای حداقل ها بوده و اگر در این واحد های دانشگاهی استاندارد ها رعایت نگردد با آنان برخورد خواهد شد و جذب دانشجو نیز متوقف خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: با اعزام گروه های تخصصی به تمام استانهای کشور ممیزی رشته محل ها در حال انجام بوده که انشاالله همکاران بتوانند با رعایت حداقل های کیفیت آموزشی پژوهشی در جهت توسعه تحصیلات تکمیلی گام بردارند.

tel final1

Share