در پی برخی حاشیه سازی ها

تماشاگران واقعی داماش راه خود را از تعداد اندکی تماشاگر نما و هنجار شکن جدا کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در این بیانیه آمده است : تماشاگران واقعی که تیم شهرشان و فوتبال را دوست دارند باید راه خود را از تعداد اندکی تماشاگر نما و هنجارشکن جدا کرده و مطمئن باشند مسئولان ورزش استان ، هیئت فوتبال و باشگاه پیگیر روند بهبود وضعیت هستند .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا , در پی برخی حواشی به وجود آمده در خصوص تغیییر نام باشگاه داماش گیلان اداره کل ورزش وجوانان گیلان و هیئت فوتبال استان در بیانیه ای مشترک مواضع خود را نسبت به این مساله اعلام کردند.
بیانیه اداره کل و هیات فوتبال-۹۴در این بیانیه که نسخه ای از آن بر روی پرتال ورزش و جوانان گیلان و هیات فوتبال گیلان قرار گرفت آمده است:از ابتدای تأسیس باشگاههای ورزشی توسط افراد حقیقی و حقوقی با نظارت دولت از سال ۱۳۶۹ توسط مجلس محترم شورای اسلامی مصوب و به هیئت محترم وزیران ابلاغ گردید تا کنون هزاران باشگاه ورزشی در استان گیلان توسط بخش خصوصی و دولتی تأسیس و تمدید پروانه بهره برداری صورت پذیرفته است ، که تا به امروز حتی یک مورد توسط اداره کل ورزش وجوانان و هیئتهای ورزشی استان نامگذاری و تغییر نام نیافته است و بر اساس قوانین کمیسیون ماده ۵ باشگاههای ورزشی ، تنها مالکین و یا موسسین مختار به نامگذاری ویا تغییر نام باشگاههای خود می باشند.

لذا شدیداً اخبار منتشر شده مبنی بر تغییر نام باشگاه داماش به شهرباران توسط اداره کل ورزش وجوانان و هیئت فوتبال استان گیلان را تکذیب نموده و در خصوص انتشار اینگونه اکاذیب و بی حرمتی های فضای مجازی که باعث عدم آرامش باشگاه و هواداران آن میشود را از طریق مراجع ذیصلاح تحت پیگرد قرارخواهیم داد.

در این بیانیه آمده است : تماشاگران واقعی که تیم شهرشان و فوتبال را دوست دارند باید راه خود را از تعداد اندکی تماشاگر نما و هنجارشکن جدا کرده و مطمئن باشند مسئولان ورزش استان ، هیئت فوتبال و باشگاه  پیگیر روند بهبود وضعیت هستند .

همچنین از هواداران و رسانه ها نیز درخواست میشود اخبار رسمی و معتبر را از پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان و هیئت فوتبال استان پیگیر باشند و تحت تأثیر برخی رسانه ها و افراد که به دنبال منافع شخصی هستند قرار  نگیرند.

tel final1

Share