برای آمادگی در بحران

به مناسبت هفته پدافند غیر عامل ; گاز نانوایی های ماسال قطع شد !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و در راستای حفظ آمادگی نانوایی ها جهت استفاده از سوخت جایگزین در مواقع بحرانی و ضروری، گاز نانوایی های شهرستان ماسال از سوی اداره گاز قطع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و در راستای حفظ آمادگی نانوایی ها جهت استفاده از سوخت جایگزین در مواقع بحرانی و ضروری،  گاز نانوایی های شهرستان ماسال از سوی اداره گاز قطع شد.

gaznamedفرماندار ماسال به همراه دیگر مسئولین این شهرستان صبح امروز به طور سرزده از نانوایی های این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک میزان آمادگی این نانوایی ها در استفاده از سوخت جایگزین را بررسی کرد.

محمود قاسم نژاد در حاشیه این بازدید با تاکید بر لزوم آمادگی نانوایی ها به عنوان تامین کننده اقلام ضروری مردم در بحران های طبیعی و انسانی افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می شود سال جاری ، سالی پر بارش و سردی باشد و به تبع آن احتمال قطع گاز نیز وجود دارد همه نانوایی ها باید با تامین سوخت جایگزین، آمادگی کامل خود در خدمات رسانی به مردم در مواقع بحرانی را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه چهارم تا ده آبان به عنوان هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده است اظهار داشت: به همین مناسبت و در جهت ارتقای آمادگی شهرستان در مواقع بحرانی و کاهش آسیب پذیری آن مانورهای مختلفی در این هفته برنامه ریزی شده است.

فرماندار ماسال همچنین با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی و ایجاد باور عمومی در مورد تاثیر پدافند غیر عامل در کاهش آسیب پذیری نقاط حساس کشور تصریح کرد: کسب امنیت پایدار در توسعه، به حداقل رسانیدن تهدیدات نظامی دشمن بر زیرساخت های حیاتی و کاهش مجموعه آسیب پذیری های کشوربه عنوان یکی از مولفه های بازدارندگی از جمله اهداف پدافند غیر عامل است که باید به درستی برای عموم مردم تشریح شوند.

tel final1

Share