بخشدار مرکزی انزلی خبرداد

به دنبال احداث سه کتابخانه روستایی در بخش مرکزی انزلی هستیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بخشدار مرکزی انزلی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید کتابخانه های بخش مرکزی به ۵ واحد کتابخانه افزایش یافته تصریح کرد:در تلاش هستیم تا با کمک فرماندار شهرستان بندر انزلی که توجه خاصی به مسایل فرهنگی شهرستان خصوصا روستاها دارند سه باب کتابخانه در روستاهای بشمن,سیاه خاله سر و خمیران نیز راه اندازی کنیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی انزلی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت:با توجه به تاکیدات استاندار  محترم گیلان مبنی بر تقویت فرهنگ کتابخوانی و توسعه کتابخانه ها اقدامات موثری در سطح بخش مرکزی انزلی در این زمینه انجام شده است.

DSC_0185وی با بیان اینکه پیش از سال ۱۳۹۳ در سطح بخش مرکزی شهرستان بندر انزلی تنها دو کتابخانه در روستاهای آبکنار و لیجارکی فعالیت داشته اند اظهار نمود: خوشبخانه با پیگیریهای آقای محمد پور مدیر کل کتابخانه های استان گیلان و توجه خاص ایشان به توسعه کتابخانه های روستایی و همچنین تلاش بسیار خوب آقای اخوان رییس کتابخانه های شهرستان انزلی و همکاری شوراهای اسلامی و دهیاران توانستیم سه باب کتابخانه در روستاهای سنگاچین پایین محله ,سنگاچین بالا محله و کپور چال راه اندازی نماییم.

عاشوری اضافه کرد: این کتابخانه ها در دهه مبارک فجر راه اندازی شده اند و هم اکنون سه نفر از افراد تحصیل کرده در این کتابخانه های روستایی به عنوان کتابدار در مشغول کار هستند.

بخشدار مرکزی انزلی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید کتابخانه های بخش مرکزی به ۵ واحد کتابخانه افزایش یافته تصریح کرد:در تلاش هستیم تا با کمک فرماندار شهرستان بندر انزلی که توجه خاصی به مسایل فرهنگی شهرستان خصوصا روستاها دارند سه باب کتابخانه در روستاهای بشمن,سیاه خاله سر و خمیران نیز راه اندازی کنیم.

عاشوری در پایان گفت:با توجه به هجمه های فراوان فرهنگی دشمنان یکی از وسایل خنثی سازی این هجمه ها کتاب می باشد و ما وظیفه داریم تا کتاب را در روستاها در اختیار عموم مردم علی الخصوص جوانان و نوجوانان قرار دهیم.

گفتنی است در نشست هم اندیشی اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گیلان از بخشداران مرکزی انزلی , کلاچای و چابکسر قدردانی بعمل آمد.

tel final1

Share