برگزاری همایش مدیریت حفاظت IT در بندر انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همایش مدیریت حفاظت IT در بندر انزلی در حال برگزاری است این همایش که در راستای آن کارگاه آموزشی کارشناسان حوزه IT نیز در حال برگزاری است از طرف حراست وزارت راه و شهرسازی و توسط حراست اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان و به میزبانی حراست اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در حال اجرا می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همایش مدیریت حفاظت IT در بندر انزلی در حال برگزاری است. این همایش توسط حراست اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان و به میزبانی حراست اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در حال اجرا می باشد.

در این همایش با حضور معاون اجرایی ، معاون IT حراست وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان و جمعی از مسئولین و کارشناسان حراست راه و شهرسازی کل کشور حضور دارند.

نعیمی در افتتاحیه این همایش با عرض خوش آمدگویی به حضار و همچنین عرض تسلیت شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین به اهمیت IT  اشاره کرد.

نعیمی با اشاره به اجرای دقیق مدیریت حفاظت IT در بنادر گیلان خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گرفتن بندر انزلی در مسیر کریدور شمال – جنوب و همچنین کریدور شرق – غرب (تراسیکا و نستراک) در زمینه حفاظت IT از جایگاه ویژه ای برای بنادر حاشیه دریای خزر برخوردار است لذا در بنادر گیلان تلاش می شود تا با رعایت دقیق نکات مرتبط و همچنین اجرای مدیریت حفاظت IT عملیات های دریایی و بندری با امنیت کامل انجام گردد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه نحوه ورود و خروج کشتی ها و عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر انزلی به صورت کاملا سیستمی و با تجهیزات مدرن انجام می پذیرد افزود: کشتی های ورودی به بنادر گیلان ساعت ها قبل از ورود توسط برج کنترل و حراست و همچنین حوزه IT بندر مورد بررسی قرار گرفته و پس از انجام عملیات های دریایی و بندری توسط برجسته ترین تیم حفاظتی ، حراستی و IT بندر انزلی، در کمال امنیت عملیاتی به تردد در بنادر گیلان می پردازند.

IMG_3920 IMG_3923 IMG_3926 IMG_3942 IMG_3944 IMG_3967 IMG_3975

tel final1

Share