بخشدار رانکوه:دهیاران در بخش تفکیک زباله همت ویژه ای داشته باشند

مهدی باش بتن در جمع مردم این روستا گفت:مدیریت و جلوگیری از دفن غیر بهداشتی زباله ها باید اولویت کاری دهیار و شورای اسلامی روستا برای حفظ محیط زیست باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بخشدار رانکوه از دهیار روستای جورگوابر خواست نسبت به ساماندهی زباله های این بخش و مدیریت پسماند در فصل بارندگی همت کنند.

bashbetono_2015-11-09_22-24-29مهدی باش بتن در جمع مردم این روستا گفت:مدیریت و جلوگیری از دفن غیر بهداشتی زباله ها باید اولویت کاری دهیار و شورای اسلامی روستا برای حفظ محیط زیست باشد.
بخشدار رانکوه در ادامه گفت :فرهنگسازی در بحث تفکیک از مبدا زباله ها باید بخوبی و با تبلیغات متمرکز در سطح روستا صورت گیرد تا بتوانیم همانند گذشته از نبود زباله در روستاها در امان باشیم.
وی تصریح کرد : ظرفیتی برای بخش ما تعیین شده است که ما باید تلاش نماییم این ظرفیت را به حداقل برسانیم و این مهم با اجرای خوب طرح تفکیک از مبدا زباله ها میسر می گردد.
باش بتن در ادامه اظهار داشت : افتخار میکنیم دهیاران ما در مباحث عمرانی حضور مستمر داشته باشند اما انتظار داریم در بخش زباله همتی ویژه به خرج دهند.

بخشدار رانکوه در پایان گفت: ما کارنامه خوبی را باید تقدیم دهیار جوان آقای دوستی و مردم فهیم روستای جور گوابر کنیم که با حضور خود جوش واستقبال در زمینه تفکیک زباله ما را همراهی کردند .
رییس اداره حفاظت محیط زیست املش نیز با اشاره به وضعیت دامداری ها در مناطق بخش رانکوه گفت:با ساماندهی پسماند و زباله ها بخش زیادی از مشکلات زیست محیطی منطقه برطرف می شود.
‘ملکی از دامداران خواست برای احداث دامداری مجوز لازم دریافت نموده و طبق مقررات اقدام کنند.
وی تاکید کرد در هر روستا باید محلی برای دفن بهداشتی زباله وجمع آوری زباله ایجاد شود. در این نشست در خصوص ساماندهی پسماند در بخش رانکوه بحث و تصمیم گیری شد.
photo_2015-11-09_22-24-35 photo_2015-11-09_22-24-39 photo_2015-11-09_22-24-48 photo_2015-11-09_22-25-00

tel final1

Share