قربانی خبر داد :

با دستور نوبخت پل کابلی آستانه‌اشرفیه اعتبار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰۰ درصد اعتبار پل «ترکه» (کابلی) این شهرستان توسط نوبخت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰۰ درصد اعتبار پل «ترکه» (کابلی) این شهرستان توسط نوبخت خبر داد.

۱۳۹۴۰۸۰۶۰۰۰۹۷۶_PhotoAمحمدحسین قربانی در جمع فعالان اجتماعی این شهرستان تصویب چهار مصوبه آستانه‌اشرفیه در سفر روحانی به گیلان را از دستاوردهای این سفر عنوان کرد.

وی یکی از مصوبات مهم را احداث پل ترکه «کابلی» آستانه‌اشرفیه ذکر کرد و افزود: اعتبار در نظر گرفته‌شده برای ساخت این پل مهم ۱۳ میلیارد تومان بود که قول اختصاص آن داده شده‌بود.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی پل ترکه را بدون بودجه و کد مربوطه بیان کرد و گفت: در نشستی با نوبخت گلایه مردم شهرستان را به اطلاع وی رساندم و معاون رئیس ‌جمهور دستور ویژه صادر کرد که ۱۰۰ درصد مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای احداث پل کابلی آستانه‌اشرفیه اختصاص یابد.

وی با قدردانی از رئیس سازمان برنامه و بودجه، خاطرنشان کرد: اختصاص مبلغ مذکور می‌تواند در تسریع پروژه احداث پل ترکه و کاهش بار ترافیکی پل قدیمی «کورکا» مؤثر باشد.

در سفر هیئت دولت به گیلان حدود ۸۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های مصوب این استان به تصویب رسیده‌بود.

 

tel final1

Share