حاجی پور در مراسم افتتاح پل جوان

باید کاری کنیم تا شهروندان از مقایسه رشت با مرکز سایر استانها احساس حقارت نکنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر با بیان اینکه به زودی شاهد افتتاح پروژه های زیادی خواهیم بود گفت : باید کاری کنیم تا وقتی شهروندان شهر رشت را با مرکز سایر استانها مقایسه می کنند احساس حقارت نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت , پل جوان با حضور شهردار رشت و اعضای شورای اسلامی شهر رشت افتتاح شد.(گزارش تصویری)

hahipoor_1321 اسماعیل حاجی پور عضو شورای شهر رشت با تشکر از تلاش شورای شهر و شهرداری در به نتیجه رسیدن پروژه های عمرانی شهر گفت: حق مردم شهر رشت بیشتر از امکانات و خدمات فعلی است.

وی با بیان اینکه شهردار شهر رشت جوان و با برنامه است گفت: لازم است تا همه اقشار به کمک شهردار بیایند.

عضو شورای شهر رشت شهروندان رشتی را مردم با فرهنگ ایران دانست و بیان کرد : شهر رشت همیشه صاحب اولین ها بوده است و باید دوباره به جایگاه اصلی خودمان برگردیم.

 حاجی پور با بیان اینکه در پروژه پیاده راه سازی با موافقت و مخالفت های زیادی روبرو شدیم گفت: همانطور که در بحث سخت افزاری تلاش می شود در بحث نرم افزاری  نیز عملکرد فعال تری نیاز است.

وی شهر رشت را یکی شهر معمولی و عادی ندانست و گفت: شهر رشت شهر فرهیختگان است.

حاجی پور ادامه داد : در همه پروژه ها اول باید با مردم صحبت کرده و دورنما را اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه پیاده رو سازی در مرکز شهر بر اساس یک بخشنامه از وزارت کشور است اظهار داشت : شجاعت ثابت قدم در انجام پروژه مثال زدنی است و شهر رشت در انجام این پروژه در کشور پیشقدم شده است.

حاجی پور فرسایشی شدن پروژه ها را سبب کاهش شادی مردم دانست و گفت: اگر پیاده رو سازی تا قبل از عید به اتمام برسد مردم در آنجا جشن ملی برگزار خواهند کرد.

وی افزود : اگر درست اطلاع رسانی کنیم مردم با ما همراه خواهند شد.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه به زودی شاهد افتتاح پروژه های زیادی خواهیم بود گفت : باید کاری کنیم تا وقتی شهروندان شهر رشت را با مرکز سایر استانها مقایسه می کنند احساس حقارت نکنند.
پل جوان که بر روی رودخانه زرجوب با طول ۹/۹۰ و عرض عابر هر کدام ۱/۲۰ و عرشه ۳۰ متری  احداث شده است کنار گذر های رودخانه زرجوب را که به خیابان تختی منتهی می شود به یکدیگر مرتبط می کند.

عملیات عمرانی پل جوان در تاریخ ۲۵ تیر ماه ۹۴ شروع شده بود و امروز بعد از گذشت نزدیک به ۴ ماه با هزینه ۱۵ میلیارد ریال به اتمام رسید.

 tel final1

Share