تامینی در نشست علنی امروز

بانک ها پدر مردم را درآورده اند/برای وزارت علوم یک وزیر وزارت علومی معرفی کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برضرورت پرداخت مطالبات کارکنان حوزه بهداشت و درمان و مطالبات فرهنگیان تاکید کرد و با انتقاد از اقدامات بانک‌ها در حوزه انتخابیه‌اش گفت: حتی یک کشاورز گیلانی از اقدامات بانک کشاورزی راضی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت ,حسن تامینی لیچایی درنشست علنی امروز سه شنبه ( ۲۶ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: تقاضا داریم برای وزارت علوم یک وزیر وزارت علوم  معرفی کنید زیرا وزیر فعلی یک وزیر وزارت بهداشتی است.

tamini_9576نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی، افزود: درحال حاضر خانمی رشته پزشکی قبول شده و ثبت نام کرده است؛ اما مسئولان ظاهرا اعلام کردند که اشتباهی شده و مشکلات بسیاری برای خانواده این دانشجو به وجود آمده است؛ متاسفانه وزیر علوم به رغم چندین بار برگزاری جلسه نسبت به این موضوع پاسخگو نبوده و هیچ گوش شنوایی برای آن وجود ندارد.

وی همچنین درتذکری خطاب به وزیر اقتصاد تصریح کرد:‌ بانک ها پدر مردم را درآورده اند، درحال حاضر حتی یک کشاورز گیلانی از اقدامات بانک کشاورزی راضی نیست.

تامینی در تذکری به وزیربهداشت و درمان، افزود:‌ تقاضا داریم هرچه سریعتر مطالبات پرسنل شریف بهداشت و درمان را پرداخت کنید، پرستاران و اکثر افرادی که در حوزه بهداشت و درمان فعالیت می کنند به دلیل نپرداختن مطالبات مشکلات بسیاری دارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر ضرورت پرداخت مطالبات فرهنگیان، در ادامه تذکر خود گفت:‌ بارها گفته شده که شرکت دخانیات استان گیلان دولتی بوده و از وزیرصنعت تقاضا داریم که هرچه سریعتر به بازگشت این شرکت توجه کنند، همچنین از مقام معظم رهبری تقاضا داریم که به این استان سفر کنند.

tel final1

Share