بارش شدید برف در شهرک تاریخی ماسوله

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا , علی خلیلیبا اشاره به وضعیت جوی این شهرک تاریخی اظهار کرد: بارش برف شدیدی از صبح امروز در ماسوله آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس, علی خلیلیبا اشاره به وضعیت جوی این شهرک تاریخی اظهار کرد: بارش برف شدیدی از صبح امروز در ماسوله آغاز شده است.

masoole barf (9)وی با اشاره به اینکه اطراف شهرک ماسوله پوشیده از برف است، گفت: بارش برف شدید دامنه شهرک ماسوله را سفیدپوش کرده است.

شهردار ماسوله وضعیت این شهرک تاریخی را عادی عنوان کرد و افزود: راه‌های منتهی به شهر ماسوله باز است و تردد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در ماسوله اندیشیده شده است، تصریح کرد: سوخت نفت سفید و کپسول گاز به اندازه کافی برای مصرف مردم ماسوله ذخیره‌سازی شده است.

خلیلی از ذخیره آرد به اندازه کافی در شهرک تاریخی ماسوله خبر داد و یادآور شد: اقلام مصرفی مورد نیاز مردم در ماسوله موجود است و در این زمینه مشکلی نداریم.

وی شهرداری ماسوله را عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان فومن عنوان کرد و متذکر شد: تجهیزات شهرداری ماسوله برای مقابله با حوادث غیرمترقبه آماده‌سازی شده است.

شهردار ماسوله با اشاره به بارندگی در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: ریزش‌های کوچک در ماسوله داشتیم و این ریزش‌ها با تلاش کارکنان شهرداری برطرف شده است.

tel final1

Share