نماینده مردم رشت در جمع فرزندان شهدا

ایثارگران پرچم داران حمایت از ولایت فقیه هستند/ حذف بند الف ماده ۴۴ شایعه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده گفت:بنده تنها نماینده مجلس در کارگروه تنظیم برنامه ششم در قسمت ایثارگران هستم و با قاطعیت خدمت شما عرض می کنم ، مطالب عنوان شده در شبکه های مجازی مبنی بر حذف بند الف ماده ۴۴ شایعه و دروغی بیش نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یه نقل از شاهدشمال، نشست صمیمی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با جمعی از فرزندان شهدا برگزار شد.

Shahideterorr004-300x180جعفرزاده ایمن آبادی در این نشست  با بیان اینکه هیچگاه زحمات و سختی ها شما و مادران بزرگوار شما را فراموش نخواهم کرد گفت: همواره گفته ام که این جایگاه را مدیون حمایت های خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستم و خوشحالم که امروز خیلی ها متوجه شده اند که کانون های قدرت و ثروت کمترین نقش را دارند و قشر شریف ایثارگران هستند که در تمامی مقاطع حساس سرنوشت ساز خواهند بود.

وی افزود : بنده تنها نماینده مجلس در کارگروه تنظیم برنامه ششم  در قسمت ایثارگران هستم و با قاطعیت خدمت شما عرض می کنم ، مطالب عنوان شده در شبکه های مجازی مبنی بر حذف بند الف ماده ۴۴ شایعه و دروغی بیش نیست و تمامی اعضای کارگروه بر لزوم وجود این بند و همچنین تقویت مفاد آن اتفاق نظر دارند.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی ادامه داد : این بند از برنامه دارای چند مشکل اساسی و ابهام بوده که با نظر مثبت اعضاء پیشنهاداتی را در جهت اجرایی نمودن آن و رفع ابهامات مطرح و در مرحله پیش نویس می باشد.

جعفرزاده با بیان اینکه همواره در خصوص ایثارگران در جهت افزایش ارائه خدمات باید پیش برویم اظهار داشت : همانطوری که در بودجه سال ۱۳۹۴ ، اتفاقات خوبی برای جامعه ایثارگری افتاد بنظرم در برنامه ششم و به دنبال آن بودجه سال آینده نیز نواقص موجود برطرف خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی افزود : بنیاد شهیدو امورایثارگران نباید هیچگاه تضعیف بشود و بعنوان خادم شما عزیزان که خودم هم افتخار ایثارگری دارم ، نظر بنده این است همواره باید در جهت تقویت بنیاد در تمامی ابعاد قدم برداریم که قطعا  برکات آن به خود جامعه ایثارگری خواهد رسید.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه حرکت کشور به سمت توسعه با پرچمداری خاندان معظم شهدا و ایثارگران خواهد بود اظهار داشت : اتحاد و همدلی بین فرزندان شهدا باید حفظ شود و نباید اسیر دست جناح بندی های سیاسی بشوید و باید با اهداف مشترک به فکر تعالی جامعه ایثارگری باشید.

جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی اظهار داشت :در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک رهبر و راهنما داریم و آن هم شخص امام خامنه ای است و فقط گوش به فرمان ایشان خواهیم بود  و اطاعت محض ازرهبری سرلوحه تمامی کارهایمان است و ایثارگران همیشه پرچم داران حمایت از ولایت فقیه هستند و خواهند بود و به این امر نیز افتخار می کنند.

وی با یادی از شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا گفت: همین امروز که شاید در جامعه ای که اکثریت تصور می کنند نسبت به ایثار و شهادت کم رنگ شده است، دیدید در زیر باران شدید چه سیل جمعیتی برای بدرقه این شهید عزیز آمدند و چه مراسم باشکوهی بود. خود شهید سید اسماعیل هم عاشق شهدا بود و همواره خادم مراسمات پدران شما بود.

در این جلسه فرزندان شهدا نیز با تقدیر از حمایت های پدرانه مهندس جعفرزاده  در خصوص مباحثی درباره اشتغال فرزندان شهدا ، اجرای قوانین مصوب مجلس ، تکریم ایثارگران در ادارات و جامعه ، مشکلات قضایی ایثارگران ، بیمه درمانی و … مواردی را مطرح نمودند.

tel final1

Share