تشکیل تعاونی به سرانجام نرسیده است

انتقاد فرماندار از روند طولانی تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدوی با انتقاد از طولانی شدن روند تشکیل تعاونی توسعه و عمران در شهرستان رشت افزود: قرار بود براساس برنامه زمان‌بندی در اوایل تابستان سال جاری تعاونی مذکور تشکیل و فعالیت شرکت تعاونی توسعه و عمران در شهر رشت آغاز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس،سید عیسی مهدوی ظهر امروز در نشستی با بخشداران، شهرداران و دیگر مسئولان این شهرستان در فرمانداری رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان، اظهار کرد: ۱۳ آبان یک حرکت عاشورایی در دوران انقلاب بود و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا امری مهم و ضروری است.

mahdavi_9136وی در ادامه با انتقاد از طولانی شدن روند تشکیل تعاونی توسعه و عمران در شهرستان رشت افزود: قرار بود براساس برنامه زمان‌بندی در اوایل تابستان سال جاری تعاونی مذکور تشکیل و فعالیت شرکت تعاونی توسعه و عمران در شهر رشت آغاز شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه هنوز تشکیل تعاونی مذکور به سرانجام نرسیده است، گفت: با تشکیل این تعاونی اقدام‌های خوبی در سطح شهر رشت و شهرستان‌های تابعه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با تشکیل این تعاونی بسیاری از خلأها پر می‌شود، تصریح کرد: تشکیل تعاونی توسعه عمران بسیاری از خلأهای فرهنگی و اقتصادی دستگاه‌های دولتی را برطرف می‌کند.

مهدوی خواستار سرعت بخشیدن به تشکیل تعاونی توسعه و عمران شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری همگان بتوانیم در مدت زمان‌بندی مشخص این تعاونی را تشکیل دهیم.

عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گیلان نیز در نشست مذکور گفت: به نظر می‌رسد اعضای تعاونی توسعه و عمران اعتقادی به تشکیل آن ندارند.

غلامرضا حسینی‌زاده افزود: اعضا زمانی که از جلسات خارج می‌شوند همه چیز را به فراموشی می‌سپارند و این موضوع موجب طولانی شدن تشکیل تعاونی مذکور شده است.

وی خود را یکی از اعضای شرکت تعاونی مذکور معرفی کرد و یادآور شد: بنده به عنوان یکی از اعضای تعاونی توسعه و عمران حاضر به معرفی ۱۰۰ نفر برای عضویت در تعاونی هستم اما اعضای دیگر نیز باید چنین اقدام‌هایی را انجام دهند و نسبت به جذب عضو جدید وارد عمل شوند.

tel final1

Share