انتشار شماره تلفن خواهر وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری مشکلات فرهنگیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،خواهر وزیر آموزش و پرورش با اعلام شماره تلفن «۰۹۱۲۳۱۳۷۱۰۴»،گفت: فرهنگیان می‌توانند مشکلات خود را با بنده در میان بگذارند و در گروه‌های تلگرامی نیز حضور دارم. زهرا فانی خواهر علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش, اظهار داشت:‌ بازنشسته آموزش و پرورش هستم و جای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،خواهر وزیر آموزش و پرورش با اعلام شماره تلفن «۰۹۱۲۳۱۳۷۱۰۴»،گفت: فرهنگیان می‌توانند مشکلات خود را با بنده در میان بگذارند و در گروه‌های تلگرامی نیز حضور دارم.

۱۳۹۴۰۴۱۰۰۰۰۱۱۲_PhotoAزهرا فانی خواهر علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش, اظهار داشت:‌ بازنشسته آموزش و پرورش هستم و جای خاصی فعالیت ندارم، اما در ارتباط مستقیم با همکاران فرهنگی کشور هستم و برای رفع مشکلات آنها فعالیت می‌کنم.

وی ادامه داد: عمده فعالیت بنده با همکارانی است که با بنده می‌توانند در تماس باشند و در تهران برای رفع مشکلات آنها اقدام می‌کنم و پل ارتباطی با وزیر آموزش و پرورش هستم.

خواهر وزیر آموزش و پرورش با اعلام شماره تلفن «۰۹۱۲۳۱۳۷۱۰۴»،گفت: همکاران فرهنگی می‌توانند مشکلات خود را با بنده در میان بگذارند و در گروه‌های تلگرامی نیز حضور دارم.

فانی افزود: بنده بازنشسته آموزش و پرورش منطقه دو هستم و از اول مهر ۵۹، تا سال ۱۳۸۸ مدیر مدرسه در ۶ منطقه ۶، ۱۱، ۱۰، ۱۷ و ۲ بوده و در سن ۱۹ سالگی نیز مدیر مدرسه‌ای در میدان ابوذر به نام مدرسه شهید باهنر بوده‌ام و بسیاری از دانش‌آموزان آن مدرسه الان همکاران بنده هستند.

tel final1

Share