امام جمعه انزلی:خرید هر کالایی از آمریکا مانند فرود آمدن بمب و گلوله ای برسر مسلمانان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان با تاکید براقامه نماز اول وقت درظهرعاشورا بیان کرد: اقامه نماز اول وقت از اهداف قیام امام حسین(ع)بود. وی با اشاره به لزوم برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم عاشورای حسینی با رعایت موازین و شئونات اسلامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان با تاکید براقامه نماز اول وقت درظهرعاشورا بیان کرد: اقامه نماز اول وقت از اهداف قیام امام حسین(ع)بود.

seyedshamsodiin (750)وی با اشاره به لزوم برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم عاشورای حسینی با رعایت موازین و شئونات اسلامی اظهار کرد:متاسفانه علیرغم تاکیدات بسیار درخصوص برگزاری نماز اول وقت در ظهر عاشورا، برخی ها درسال گذشته دراین خصوص کوتاهی کردند.

خطیب جمعه انزلی با تاکید براینکه عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)بدون اقامه نماز معنا پیدا نمی کند افزود:ذاکران اهل بیت به محض فرارسیدن زمان اقامه نماز، نوحه سرایی را متوقف کرده و اذان بگویند.

شمس الدین با بیان اینکه برپایی نماز اول وقت از اهداف قیام سیدالشهدا(ع) برای درس گرفتن سایرین بوده است تصریح کرد:رعایت حجاب وشئونات اسلامی و مواردی که مغایر با اصل برپایی مجالس ومراسمات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)است، از اصول و تاکیدات امر به معروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام است.

همدلی و همزبانی همگان می تواند ا زطفره رفتن دشمن نسبت به وظایفش جلوگیری کند

وی در ادامه به نامه مقام معظم رهبری درخصوص الزامات ۹ گانه برجام به ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد:همدلی و همزبانی همگان اعم ازمردم ، مسئولان، موافقان وحتی مخالفان برجام ،درشرایط فعلی می تواندعلاوه بر اجرای صحیح و نافع این مهم برای جمهوری اسلامی، ازطفره رفتن دشمن نسبت به وظایفش جلوگیری کند.

امام جمعه بندرانزلی با اشاره به توصیه های اکید مقام معظم رهبری درخصوص انسداد راه نفوذ دشمن به مراکز تصمیم گیری کشور بیان کرد:سعی شود با اتحاد و همدلی راه نفوذ دشمن بسته شود چرا که روشهای دشمنان، بیانگر یافتن روزنه ای درجهت نفوذ به جامعه اسلامی است .

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص نظارت بر واردات محصولات خارجی پس از برجام افزود:باید مراقب بود که پس از برجام، کشور به بازار اجناس بیگانگان تبدیل نشده و از همه مهم تر از خریداجناس آمریکایی ها به جد، خودداری شود.

خرید هر کالایی از آمریکا مانند فرود آمدن بمب و گلوله ای برسر مسلمانان است

وی با تاکید براینکه خرید هرکالا از آمریکا مانند فرود آمدن بمب و گلوله ای برسر مسلمانان است و مخارج جنگشان تامین میشود اظهار کرد: ما نیز می توانیم با عدم خرید کالاهای بیگانگان،آنها را تحریم کرده و علاوه بر مقابله با دشمن به اقتصاد مقاومتی کشور نیز کمک کنیم.

خطیب جمعه انزلی در پایان با تاکید بررسیدگی به فاجعه منا تاکیدکرد:مسئولان می بایست درخصوص رسیدگی به فاجعه منا پیگیر بوده و اگر از شیوه های حقوقی نتیجه مورد نظرکسب نشد، مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری از اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی برعلیه آل سعود استفاده شود.

لازم به ذکر است به دلیل تقارن مراسم تاسوعای حسینی با نماز جمعه دستجات عزاداری پس از تجمع ، در نمازجمعه شرکت کرده و در بین دو نماز نیز نمازگزاران بامداحی ذاکران اهل بیت به سینه زنی پرداختند.

tel final1

Share