اعطای جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به روستاهای دوستدار کتاب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل روابط عمومی بانک آینده گفت: امسال هم مانند سال گذشته به هر یک از روستاهای برگزیده در جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب ۱۰ میلیون تومان جایزه تعلق خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ایلنا نوشت: مدیرکل روابط عمومی بانک آینده گفت: امسال هم مانند سال گذشته به هر یک از روستاهای برگزیده در جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب ۱۰ میلیون تومان جایزه تعلق خواهد گرفت.

۲۰۱۵_۱۱_۱۴_۱۰_۱۲_۲ محمود ترابیان با بیان اینکه برآورد‌ها و نظرسنجی‌ها در مورد تاثیرات اعطای چنین جوایزی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شود، عنوان کرد: در جشنواره سال گذشته، اعطای اینجایزه شور و شعف و انگیزه بسیاری را در میان روستاییان دوستدار کتاب به وجود آورد و امیدواریم امسال نیز چنین بازخوردی را شاهد باشیم.

وی درباره نحوه هزینه کرد اینجایزه در روستا‌ها گفت: اینجایزه صرف خرید کتاب، تجهیز و گسترش کتابخانه‌های روستایی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در روستا‌ها می‌شود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر نحوه هزینه کرد ۱۰ میلیون تومان جایزه در هر یک از روستاهای برگزیده نظارت دارد.

وی درباره چگونگی حمایت بانک‌ها از چنین برنامه‌هایی اظهارکرد: بانک‌ها برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود بودجه‌هایی قرار می‌دهند که معمولا از محل بودجه تبلیغات پرداخت می‌شود و یکی از اهداف اصلی اعطای جایزه به روستاهای برگزیده کمک به ترویج کتابخوانی است.

 ۱۰۰ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده برای ۱۰ روستای برگزیده در مراسم اختتامیه جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب اعطا خواهد شد.

tel final1

Share