فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم رسمی استقبال از ناو گروه اعزامی ایران به آستراخان

اعزام ناوگروه نیروی دریایی ایران به اقیانوس اطلس /نیروی دریایی ارتش،نظامی،علمی و سیاسی و بین‌المللی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده نیروی دریایی ارتش از اعزام و بازدید این نیرو از بنادر اقیانوس اطلس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،فرمانده نیروی دریایی ارتش از اعزام و بازدید این نیرو از بنادر اقیانوس اطلس در آینده نزدیک خبر داد.

sayari2015-10-30_16-39-33دریادار حبیب‌الله سیاری دقایقی پیش در مراسم رسمی استقبال از ناو گروه اعزامی ایران به آستراخان روسیه در بندر انزلی با عرض خدا قوت به دریادلان اعزامی اظهار کرد: گزارش‌ها نشان‌دهنده عظمت دریا است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران عرصه ماموریت ایران را بین‌المللی خواند و گفت: نیروی دریایی ارتش، نظامی، علمی و سیاسی و بین‌المللی است.

وی نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی در دریاهای آزاد را نشان‌دهنده بین‌المللی بودن این نیرو دانست و افزود: توانمندی و توان نیروهای مسلح در تمام عرصه‌ها و ارتباط با کشورهای منطقه و فرامنطقه موجب شده تا مذاکره‌کنندگان ایرانی با اقتدار حضور یابند و مذاکرات خود را به نتیجه برسانند.

سیاری با بیان اینکه در آینده از بنادر در اقیانوس اطلس بازدید می‌کنیم، تصریح کرد: در آینده شاهد پیشرفت بیشتری در نیروی دریایی کشور خواهیم بود.

وی حضور ناورگوه به آستراخان روسیه را نشانه توانمندی و اقتدار این نیرو در دریای خزر دانست و خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی دریایی ارتش اثبات کردند که ایران توانمندی و قدرت بالایی در مذاکرات دیپلماسی دارد.

به گزارش فارس، ناوگروه صلح و دوستی اعزامی به کشور روسیه متشکل از ناوشکن دماوند و ناوهای موشک‌انداز جوشن و پیکان در ۲۶ مهرماه امسال به طرف بندرآستراخان حرکت کرد و امروز وارد بندر انزلی شد.

tel final1

Share