در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر رشت

اظهار تاسف رفیعی نوده از انتشار نادرست یک خبر/شیرزاد: جشنواره گل و گیاه خانگی برگزار می‌شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر رشت علوی بر لزوم صیانت از شورا تاکید کرد و با قدردانی از رسانه ها یادآور شد:نباید بین اعضای شورا تفرقه ایجاد شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی رفیعی نوده در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر رشت با قدردانی از واحد خدمات شهری و پاکبانان شهرداری رشت به منظور جلوگیری از جمع شدن آب باران گفت: از شهردار رشت می خواهم  حقوق پاکبانان را به موقع پرداخت کند.

rafieinode9198به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ,رئیس شورای شهر رشت بر لزوم تکمیل پروژه جمع آوری آب های سطحی تاکید کرد و گفت: خواستار کمک استاندار گیلان جهت تحویل لوله ها برای تکمیل پروژه جمع آوری آب های سطحی هستم.

اظهار تاسف رفیعی نوده از انتشار نادرست یک خبر

رفیعی نوده با اظهار ناراحتی از انتشار برخی خبرها گفت:یکی از سایت ها, خبری از بنده به نادرستی منتشر کرده است و آنچه که نقل شده متاسفانه دیالوگ بنده نبوده است . از رسانه ها می خواهم آنچه که گفته می شود را به درستی انتقال دهند و شورا را به سمت و سوی حاشیه سوق ندهند. بنده نسبت به خبری که یک سایت از من منتشر کرده است اظهار تاسف می کنم.

شهرداری رشت بر پروژه ها نظارت بیشتری داشته باشد/انتقاد از تفرقه افکنی بین اعضا

alavi02752_resizeسیدامیر حسین علوی دیگر عضو شورای شهر رشت در این جلسه با عذرخواهی از شهروندان به دلیل بوجود آمدن برخی مشکلات که به علت انجام پروژه های عمرانی در سطح شهر ایجاد شده است ,اظهار کرد:اگره عملکرد حوزه های عمرانی و خدماتی قابل قدردانی است اما بعضا برخی سهل انگاری ها و عدم کارایی مناسب مشکلات را دو چندان می کند.

وی بر لزوم عدم بوجود آمدن مشکلات برای مردم در هنگام اجرای پروژه های عمرانی توسط شهرداری تاکید کرد و گفت:از حوزه معاونت عمرانی می خواهم نظارت بیشتری بر پروژه ها داشته باشد.

علوی بر لزوم استفاده از مصالح استاندارد و جلوگیری از هدر رفت بیت المال تاکید کرد و یادآور شد: گاهی اوقات کفپوش هایی که به کار برده شده علی رغم اینکه تازه هستند,درونشان آب جمع می شود و یا آسفالتی که تنها سه ماه از عمر آن گذشته کنده شده است.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه در هزینه کردها باید دقت لازم صورت گیرد, تصریح کرد: بسیاری از مشکلات به علت عدم وجود خیابان جدید است ,بنده با شهردار مکاتبه کرده ام تا بازگشایی خیابان جدید انجام شود و از شدت بار ترافیکی ایجاد شده کاسته شود.امیدواریم از بحران ها عبور کنیم.

علوی بر لزوم صیانت از شورا تاکید کرد و با قدردانی از رسانه ها یادآور شد:نباید بین اعضای شورا تفرقه ایجاد شود. یکی از رسانه ها گفته است« باقری به علوی تذکر داده است» که این خبر درست نبوده و از رییس شورا می خواهم که این قضیه را پیگیری کند.هم اکنون فضای شورای شهر رشت بسیار صمیمی است و اعضا در حال حل مشکلات مردم هستند.

از تاکید بر اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی تا برگزاری جشنواره گل و گیاه خانگی

shirzad_9235فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت در ادامه جلسه امروز با تبریک فرا رسیدن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز, یاد و خاطره شهدای دانش آموز خصوصا شهید فهمیده را گرامی داشت و اظهار کرد:امیدواریم همه در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کنند.

وی با قدردانی از عوامل سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری رشت به تداوم بارش باران و بایجاد برخی مشکلات برای شهروندان اشاره کرد و افزود:امیدوارم با همراهی استانداری گیلان و تحویل لوله به شهرداری رشت فاز دوم پروژه جمع آوری آب های سطحی تسریع شود.

وی بر لزوم توجه بیشتر به روشنایی معابر و پارک ها تاکید کرد و در ادامه از برگزاری جشنواره گل و گیاه خانگی در رشت خبر داد.

در ادامه جلسه پرداخت غرامت به خانواده و وراث مرحوم مونس لایقی و مرحوم ابراهیم راسخی به تصویب رسید.

همچنین برای لایحه انعقاد تفاهم نامه با اداره کل راه و شهرسازی گیلان در خصوص واگذاری ۶۱۰ واحد آپارتمان مسکونی در محدوده مسکن مهر رشت رای گیری صورت نگرفت.
لایحه پرداخت کمک ۱۵ میلیون تومانی به خانم مرضیه امیدی به دلیل آتش سوزی منزل ایشان رای نیاورد.

با پرداخت کمک مالی پنج میلیون تومانی به خانم سارا یزدانی به دلیل آتش سوزی موافقت شد.

tel final1

Share