رئیس انجمن کنترل کیفیت گیلان اظهار کرد:

اسلامی: کنترل کیفیت باید از بدنه دولت جدا شده و به مردم واگذار شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس انجمن کنترل کیفیت گیلان گفت: کنترل کیفیت باید از بدنه دولت جدا شده و به مردم واگذار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،رئیس انجمن کنترل کیفیت گیلان گفت۱۳۹۰۰۹۲۱۰۸۳۴۳۸_PhotoA: کنترل کیفیت باید از بدنه دولت جدا شده و به مردم واگذار شود.

علی اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدیران کنترل کیفیت برتر گیلان اظهار کرد: کیفیت از زمان حضور انسان در روی زمینه وجود داشته است.

وی به چهار موضوع مهم در امر کیفیت اشاره کرد و افزود: انسان، منطق، روشی که بر مبنای آن کیفیت داریم و ماشین‌آلات، از موارد مهم در کیفیت هستند.

اسلامی با بیان اینکه مواد اولیه مرغوب و مناسب در ارتقای کیفیت حائز اهمیت است، تصریح کرد: با مواد اولیه بد یا نزدیک به بد نمی‌توان محصول با کیفیت تولید کرد.

این مسئول بر روش تولید منطبق با استانداردهای جهانی تاکید کرد و گفت: ارتقای کیفیت تولید ماشین‌آلات مهم است ضمن اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم به کیفیت بپردازیم.

اسلامی با اشاره به اینکه تشکل صنفی در مقوله کیفیت نداریم، بیان کرد: کنترل کیفیت باید از بدنه دولت جدا شده و به مردم واگذار شود.

وی بهترین ارتباط دهنده بین دولت و مردم را سازمان‌های مردم‌نهاد عنوان کرد و یادآور شد: انجمن مردم‌نهاد کنترل کیفیت دارای ۴۸۰ نفر عضو است و دانش‌بنیان کردن این انجمن در سال جاری پیگیری می‌شود.

tel final1

Share