قربانی در بین صلاتین نماز جمعه آستانه‌اشرفیه :

استاندار تصمیم گرفته یک عزیزی در جای دیگر خدمت کند آیا این عیب است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: به همین تریبون مقدس نماز جمعه قسم همان افرادی که امروز بر طبل مخالفت تغییر می‌کوبند در حضور شما مردم شهادت می‌دهم که آن‌ها نه دوستدار اسماعیلیان‌اند، نه دوستدار قربانی‌اند و نه دوستدار توسعه شهرستان.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به نقل از آستان خبر ،محمدحسین قربانی طی سخنانی در بین صلاتین نماز جمعه آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه اخیراً زمزمه‌هایی برای تغییر مدیریت بسیاری از مدیران سیاسی در استان به گوش می‌رسد اظهار کرد: اصل سوم قانون اساسی تفکیک قوا را به‌صراحت اعلام می‌کند و هر قوه باید وظیفه خود را انجام دهد.

ghorbani_6869وی با اشاره به شایعه تغییر فرماندار در آستانه‌اشرفیه گفت: یکی از مسائلی که شهرستان ما را گریبان گیر خود و افکار عمومی را مشوش کرده بحث تغییر و جابجایی برخی مدیران ازجمله فرماندار عزیز ما است.

قربانی افزود: استاندار گیلان به این نتیجه رسیده که جایگاه خدمتی اسماعیلیان عزیز که برادر سه شهید و از جانبازان سرافراز انقلاب و از دوستان صمیمی بنده است تغییر دهد و آیا ما باید برنامه‌ای راه بیندازیم که امنیت و سیاست شهرستان را زیر سؤال ببریم.

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه باید اجازه دهیم که مسئولین امر کار خودشان را انجام دهند و برخی از کارها که شاید به نفع شهرستان ما نباشد صورت نگیرد بیان کرد: به همین تریبون مقدس نماز جمعه قسم همان افرادی که امروز بر طبل مخالفت تغییر می‌کوبند در حضور شما مردم شهادت می‌دهم که آن‌ها نه دوستدار اسماعیلیان‌اند، نه دوستدار قربانی‌اند و نه دوستدار توسعه شهرستان.

وی بابیان اینکه همان‌هایی که تا دیروز با آمدن اسماعیلیان چماق بر سر ما می‌زدند امروز چماق دیگری بر سر ما می‌زنند تصریح کرد: همان‌هایی که دیروز آمدن کحالی مخالفت‌های سرسختی می‌کردند امروز با رفتن کحالی مخالفت‌هایی از نوع دیگر می‌کنند و فردا هم همین مصیبت است.

قربانی با تأکید بر اینکه این عده قلیل نه غصه شهر را می‌خورند و نه طرفداری از من یا اسماعیلیان می‌کنند گفت: امروز استاندار تصمیم گرفته یک عزیزی در جای دیگر خدمت کند آیا این عیب است؟ و این را باید به استاندار ایراد گرفت؟ آیا فکر می‌کنید استانداری که خود دلسوز شهرستان ماست دلسوزی او کمتر از بنده و شما است.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر با ابراز امیدواری برای ایجاد همدلی و همراهی برای توسعه شهرستان گفت: آن چیزی که پیش خواهد آمد خیر و صلاح جامعه است و ما نیز بر اساس همین نیت و تفکر و بر اساس قول شفافیت، صداقت و پاک دستی تا هفتم خرداد ۱۳۹۵ در خدمت شما هستم.

وی از امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه به‌عنوان محور وحدت شهرستان یاد کرد و افزود: جایگاه علمی دکتر ساجدی و هر عزیز بزرگواری که فردا به‌عنوان نماینده عالی دولت در عرصه خدمتگزاری در شهرستان حضور پیدا کند باید با همین همدلی و هم‌زبانی برای پیشرفت و توسعه شهرستان عزیز ما شاهد شهرستانی با برخورداری از شاخص‌های توسعه باشیم.

 

tel final1

Share