سخنگوی وزارت کشور خبر داد:

استانداران سمنان و قزوین تغییر می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌و‌‌گوی از تغییر استانداران سمنان و قزوین خبر داد و گفت: جایگزین این افراد فردا به دولت معرفی می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میزان ،حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌و‌‌گوی از تغییر استانداران سمنان و قزوین خبر داد و گفت: جایگزین این افراد فردا به دولت معرفی می‌شوند.IMG15435949

وی افزود:‌چون امرانتخاب تایید گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی استانداری با هیئت دولت است از اعلام اسامی این افراد معذوریم.

سخنگوی وزارت کشور تایید کرد: وزارت کشور کار ارزیابی عملکرد استانداران را از ماه‌ها پیش آغاز کرده و هر تغییری نیز بر همین مبنا خواهد بود. هرچند اعلام کرده‌ایم اصل بر عدم تغییر است.

استاندار سمنان:‌ خبر برکناری‌ام از استانداری را تأیید می‌کنم
محمد وکیلی استاندار سمنان در گفت‌و‌گوی درخصوص احتمال برکناری وی از استانداری گفت: بنده خبر برکناری و رفتنم از استانداری سمنان را تأیید می‌کنم.

وی افزود: تا امروز پشت میز منصب استانداری بوده‌ام اما قطعاً روزهای آخر من در این سمت است.

استاندار سمنان در پاسخ به این سؤال “پیش‌بینی می‌کنید در جلسه فردای هیئت دولت جایگزین شما مشخص شود؟” گفت: پیش‌بینی می‌کنم همین هفته جایگزین ما در استانداری سمنان تعیین تکلف شود.

وکیلی در پاسخ به این سؤال که فردا مشخص می‌شود، گفت: ممکن است.

وکیلی تصریح کرد: هدف ما خدمت است حال استانداری باشد یا جای دیگر، تغییر یک امر طبیعی است، یک روزی ما هستیم و روزی از ما جوان‌ترها باید پست را تحویل بگیرند.

 tel final1

Share