در آیین تجلیل از کتابداران، مسئولان و کتابخانه های برتر گیلان

از اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای ترویج گفتمان کتابخوانی تجلیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به مناسبت سالروز برزگداشت علامه محمد حسین طباطبایی و بیست و سومین دوره تکریم مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی با حضور مقامات استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان این عرصه فرهنگی ارزشمند از مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بعنوان حامی ترویج گفتمان کتابخوانی تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به مناسبت سالروز برزگداشت علامه محمد حسین طباطبایی و بیست و سومین دوره تکریم مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی با حضور مقامات استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان این عرصه فرهنگی ارزشمند از مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بعنوان حامی ترویج گفتمان کتابخوKetabkhaneانی تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

راه اندازی اولین کتابخانه سیار گیلان، تاسیس ایستگاه مطالعه و ساخت کتابخانه های مشارکتی در منطقه، تکمیل کتابخانه های مساجد و مدارس محروم منطقه و همچنین عقد تفاهمنامه جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی که همگی در دوران مدیریتی ایشان انجام شده است از مهمترین دلایل این انتخاب می باشد.

در این تقدیر نامه که با امضای محمد علی نجفی استاندار گیلان به ایشان اهدا شد، آمده است: کتاب و کتابخوانی در سرزمین کهن ایران دارای سابقه درخشانی است و از آنجا که اثر و عمق هر فرهنگی بستگی به قدمت آن دارد، زیربنای غنی اندیشه و فرهنگ ایرانیان باعث رشد روز افزون سایر علوم در این سرزمین اسلامی شده است .

سالروز بزرگذاشت علامه محمد حسین طباطبایی و بیست و سومین دوره تکریم مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی فرصت مغتنمی است تا قدردان تلاشهای ارزشمند شما در عرصه  ترویج  مطالعه باشیم.

توفیقات روز افزون شما را در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت از درگاه ایزد یکتا آرزومندیم.

tel final1

Share