امام جمعه اسالم

اجرای طرح مطالعه مقام معظم رهبری موجب تحول بزرگی می‌شود/نهضت کتاب خوانی در بخش اسالم ایجاد شود/خانواده اصلی ترین مرکز تربیت فرزند است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام جدائی گفت: به نظر بنده اگر طرح ساعت مطالعه در مدارس و آموزش و پرورش مقام معظم رهبری یعنی سریعاً عملیاتی و اجرائی شود خواهیم توانست با کم ترین هزینه ، بیش ترین و بهترین و بزرگ ترین تحول را در منطقه ایجاد کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام اصغر جدائی امام جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه این شهر خانواده را اصلی ترین مرکز تربیت فرزند دانسته و گفت: خانواده مهم ترین نهاد رشد و بالندگی اولاد می باشد و تشکیل و تکوین شخصیت روحی و روانی کودک و نوجوان در حقیقت در خانواده شکل می گیرد.

jodaeio_2015-11-07_17-16-47حجت الاسلام جدائی از فرزند به عنوان تابلوی رفتارهای والدین نام برد و یادآور شد: هر حرکت و عملی که از والدین سر بزند برای فرزندان ، پیامی دارند این پیام ها را فرزندان می گیرند و در خود ، درونی می سازند و براساس آن رفتار می کند.

وی به یوم الله ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر تاثیرات فراوانی که در دنیا از خود بر جای گذاشت بر استراتژی امنیت و توازن قدرت بین غرب و شرق هم تاثیرات عمیقی گذاشت و به یک باره ایران به یک قدرت منطقه ای با شعار وحدت جهان اسلام ودر هم نوردیدن مرزهای جغرافیایی کشورهای مسلمان تبدیل شد.
امام جمعه اسالم در ادامه افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سفارت آمریکا به عنوان پایگاه طراحی و اجراء توطئه علیه انقلاب تبدیل شد.

حجت الاسلام جدائی با اشاره به اسناد لانه جاسوسی گفت: ایالات متحده برای خارج کردن امام از صفحه سیاسی کشور در صدد جذب افراد موثر و مهم دولت موقت بود
وی اضافه کرد:دولت آمریکا خواست با ایجاد ائتلافی از لیبرال های سیاسی، چهره های دینی میانه رو، سکولار ها، ملی گرایان و سران ارتش متمایل به غرب تحت لوای دولت وقت موجبات حذف تدریجی نیرو های وفادار به امام (ره) را از صفحه های سیاسی کشور ایجاد نمایند.

خطیب جمعه اسالم در ادامه به اشتباهات دولت آمریکا در برابر ایران اشاره کرد و یادآور شد: یکی از اشتباهات آمریکا این بود که پس از اعدام های انقلابی، ۲۷ اردیبهشت ۵۸، در سنا قطعنامه ای را به تصویب رساندند که ایران را شدیداً محکوم می کرد.

حجت الاسلام جدائی افزود:بعد از تصویب این قطعنامه ، آمریکا در پی جذب ایران برآمد و فرستاده خود را به ایران فرستادند که امام خمینی(ره) او را نپذیرفتند و اشتباه دوم آمریکا این بود که محمد رضا پهلوی بعد از فرار از ایران آواره کشور ها شده بود و مردم ایران خواستار بازگشت و محاکمه او بودند که با مساعدت مقامات آمریکایی سر از آمریکا در آورد و پذیرش شاه از سوی آمریکا خشم ملت ایران را دو چندان کرد و دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) برای تصرف سفارت آمریکا آماده شدند و در تاریخ ۱۳ آبان ماه ۴۰۰ نفر از دانشجویان پیرو خط امام (ره) لانه جاسوسی را تسخیر کردند.

امام جمعه اسالم با یادآوری هفته کتاب و کتاب خوانی و اهمیت کتاب به سخنانی از مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و گفت:در زمینه کتاب خوانی یکی از مهم ترین وظایف ما ایجاد نهضت کتاب خوانی در بخش اسالم است.

حجت الاسلام جدائی افزود: به نظر بنده اگر طرح ساعت مطالعه در مدارس و آموزش و پرورش مقام معظم رهبری یعنی سریعاً عملیاتی و اجرائی شود خواهیم توانست با کم ترین هزینه ، بیش ترین و بهترین و بزرگ ترین تحول را در منطقه ایجاد کنیم.

وی برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کرد و گفت: هر کاری در توانم باشد انجام می دهم و حتی با کمال افتخار حاضر هستم در کنار دانش آموزان عزیز نشسته و در ساعت مطالعه شان شریک شوم.
حجت السلام جدائی در ادامه از خانواده ها خواست نسبت به ایجاد فضای فرهنگی در منازل کوشا باشند و از روشن بودن تلویزیون در موارد غیر ضروری اجتناب کنند تا فرزندانشان بتوانند در محیط آرام ، به مطالعه بپردازند.

photo_2015-11-07_17-16-51 photo_2015-11-07_17-16-55 photo_2015-11-07_17-16-58 photo_2015-11-07_17-17-02

tel final1

Share