از گوشه کنار سیاست در گیلان

اجازه نمی‌دهیم به بچه‌ی شهرمان دکتر نوبخت در داخل شهرمان توهین شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

اجازه نمی دهیم به بچه ی شهرمان دکتر نوبخت در داخل شهرمان توهین شود

IMG_3215غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی که به عنوان یکی از سخنرانان همایش هم پیمانی با ایمنی راه ها بود دقایقی از سخنان خود را به توهین یکی از سخنرانان به دکتر نوبخت اختصاص داد و در این باره گفت:این روزها در شهر ما , عزیزی فحش خورد.مردم بدانند مصوب شده بود که ۷۰۰ هکتار از زمین های شهرک صنعتی شهر رشت به جهاد کشاورزی عودت داده شود اما کمک دکتر نوبخت مانع این کار شد.وزیر راه و شهرسازی دستور توقف عملیات احداث بندر کاسپین را صادر کرده بود اما آقای دکتر نوبخت نگذاشت این اتفاق بیفتد.
جعفرزاده ادامه داد:بزرگترین تصفیه خانه کشور در سنگر اعتباراتش متوقف شده بود و پروژه رو به تعطیلی بود اما وقتی هفته پیش این موضوع را با او در میان گذاشتیم ۹۶ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص داد.دوستان بدانند برخی نمایندگان مجلس از نوبخت شدیدا گلایه داشتند چون ایشان بیشترین اعتبارات کشور را برای راه آهن گیلان اختصاص داد.هر وقت پیش او رفتیم به ما کمک کرد.بنابراین بدانند که ما ساکت نمی نشینیم و اجازه نمی دهیم به بچه ی شهر ما در داخل شهرمان توهین بشود. این که آقای نوبخت هم از بیرون بخورد و هم از داخل خیلی ظلم است.

تنابنده و داودنژاد برای انتخاب بازیگر نقش اول زن فیلم‌شان به رشت می‌آیند

به گزارش خبرنگار گیلان امروز، تنی چند از عوامل فیلم در حال ساخت «فراری» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد و تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری برای انتخاب بازیگر نقش اول زن این فیلم پنجشنبه ۲۸ آبان‌ماه به رشت می‌آیند.
در حالی که محسن تنابنده نقش اصلی این فیلم را برعهده دارد، هنوز بازیگر نقش اول زن فیلم انتخاب نشده است. قرار است برای ایفای نقش اصلی زن این فیلم از یک بازیگر زن جوان در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال که به گویش گیلکی مسلط باشد، استفاده شود.
آموزشگاه سینمایی پروین در همکاری با این پروژه سینمایی، جلسه تست انتخاب بازیگر این فیلم رابرگزار می‌کند. خانم‌های علاقمند به بازیگری در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال می‌توانند جهت انجام تست، روز پنج‌شنبه ۲۸ آبان ماه ساعت ۴ عصر در مکان آموزشگاه سینمایی پروین واقع در خیابان سعدی، پشت مجتمع خاتم‌الانبیا، استادسرا، کوچه نشاط حضور یابند.
هنوز لیست کامل عوامل این فیلم مشخص نشده است اما تاکنون حضور محمود کلاری در مقام مدیر فیلمبرداری، پرویز آبنار: صداگذار، ایمان امیدواری: طراح گریم، بابک کریمی طراح صحنه، قطعی شده است.
کامبوزیا پرتوی فیلم‌نامه‌ی «فراری» را نوشته است که داستان آن درباره‌ی دختری است که از شهرستان به تهران ‌می‌آید و تلاش می‌کند تا با ماشین «فراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد.
با توجه به حساسیتی که در انتخاب بازیگر این نقش وجود دارد، کامبوزیا پرتوی، فیلم‌نامه‌نویس شخصا در جلسه انتخاب بازیگر حضور خواهد داشت.
علیرضا داودنژاد که این روزها «روغن مار» را در گروه «هنر و تجربه» بر پرده دارد، طی دو سال گذشته قصد داشت، «فراری» را مقابل دوربین ببرد که سرانجام طی هفته‌های آینده فیلمبرداری این فیلم را آغاز خواهد کرد و پیش بینی می‌شود برای جشنواره‌ی فیلم فجر آماده شود.
این کارگردان ساخت فیلم‌های چون «نیاز»، «مرهم»، «بچه‌ها بد»، «مصائب شیرین»، «کلاس هنرپیشگی» و … را در کارنامه هنری‌اش دارد.

دار زدن شغال شیطنت کودکانه بود

عصر دیروز تصویر به دار آویختن شغال بر روی پل حاجی آباد املش در همین رسانه منتشر شد که بازتاب انتشارش در بسیاری از سایت های کشوری و مجب تاثر حامیان حیوانات بود.

به گزارش خبرنگار املش ما صبح امروز در تماس با رئیس محیط زیست املش از چگونگی این اتفاق نامناسب پرس  و جو نمودیم و عباس ملکی در پاسخ گفت: شغال بر اثر سانحه تصادف تلف شده بود و به دار آویختن آن بر روی پل حاجی آباد شیطنت کودکانه چند دانش آموز بوده است.

سال همدلی و همزبانی توسط زن قاسم آبادی نقش گلیم شد

سال ۹۴ به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بنام سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» نام گذاری شد ، گلیم فرش زیر توسط هنرمند زن قاسم آبادی تولیدشد.
سال-همدلی-همزبانی-نقش-گلیم-شد
tel final1

Share