رضا کحالی شهردار لنگرود:

اجازه استخدام یک رفتگر هم ندادم،چه برسد به بستگان شورای شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رضا کحالی شهردار لنگرود، با بیان اینکه جذب نیرو در حال حاضر تحت هر شرایطی ممنوع است اظهار کرد: در دوره مدیریت وی هرگز اجازه استخدام حتی یک رفتگر را هم نداده چه برسد به بستگان اعضای محترم شورای شهر.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تابناک گیلان، رضا کحالی شهردار لنگرود، با بیان اینکه جذب نیرو در حال حاضر تحت هر شرایطی ممنوع است اظهار کرد: در دوره مدیریت وی هرگز اجازه استخدام حتی یک رفتگر را هم نداده چه برسد به بستگان اعضای محترم شورای شهر.

۱-۳۴۳-۵۰۰x333 یکی دو روز گذشته بود که در فضای مجازی و برخی رسانه های گیلان خبری با مضمون سر کار رفتن فرزندان و بستگان شورای شهر لنگرود به سرعت انتشار یافت.

 رضا کحالی شهردار لنگرود طی گفت و گویی، با بیان اینکه جذب نیرو در حال حاضر تحت هر شرایطی ممنوع است اظهار کرد: در دوره مدیریت وی هرگز اجازه استخدام حتی یک رفتگر را هم نداده چه برسد به بستگان اعضای محترم شورای شهر.

کحالی تصریح کرد: با توجه به قانون استخدامی کشور و همچنین قانون شهرداری ها پروسه استخدام پس از انجام آزمون ها و سپس گزینش های مورد نظر صورت میگیرد و تنها با یک مصوبه شورا امکان چنین امری وجود ندارد.

وی ضمن تاکید بر اینکه از این پس هم اجازه چنین کاری را نخواهد داد بیان کرد: اگر هم چنین چیزی مبنی بر استخدام برخی از بستگان درجه یک اعضای شورای شهر اتفاق افتاده باشد در دوره مدیریت وی نبوده و ممکن است در زمان سرپرستی موقت رخ داده باشد که شهرداری نیز در این خصوص استعلام لازم را به عمل خواهد آورد و در صورت اثبات برخورد قانونی لازم خواهد شد.

tel final1

Share