مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان

آنهایی که با پول بیت المال به کشور خیانت کردند دم از خدمت به مردم می زنند/نمایندگان با انگیزه تبلیغ انتخاباتی مسائل محیط زیست را دنبال نکنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدپور به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی از نمایندگان مردم انتظار داریم که پیگیری مسائل مختلف از جمله مسائل مربوط به حوزه محیط زیست را صرفا با انگیزه تبلیغات انتخابانی در دستور کار قرار ندهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا , قربانعلی محمدپور با بیان اینکه مسئولین در هر عرصه ای باید تنها با انگیزه خدمت به مردم فعالیت کنند، بیان کرد: متاسفانه شاهد بودیم در دولتی که بیشترین ادعای خدمتگذاری به مردم را داشت، سوء مدیریت موجب شد که مردم و کشور متحمل فشارها و خسارات زیادی شوند.

mohammadpoor_3833وی افزود: با وجود اختلاس های فراوان از جمله اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی که در دوران فعالیت دولت قبل رخ داد، همچنان آنهایی که با پول بیت المال به کشور خیانت کردند، در رسانه های رسمی و غیر رسمی دم از خدمت به مردم می زنند.

محمدپور به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی از نمایندگان مردم انتظار داریم که پیگیری مسائل مختلف از جمله مسائل مربوط به حوزه محیط زیست را صرفا با انگیزه تبلیغات انتخابانی در دستور کار قرار ندهند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست،  تاکید کرد: نباید برای ایجاد اشتغال محیط زیست را نابود کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان در ادامه در رابطه با فعالیت شکارچیان غیر مجاز نیز اذعان نمود:  متاسفانه در استانهای شمالی کشور در نتیجه شکار غیر مجاز، نسل برخی از پرندگان در حال انقراض است و نباید بگذاریم به اسم شکار، این نسل کشی ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر فرمانداری بتواند شکار را کنترل کند میشود مجوز شکار صادر کرد.

محمدپور با بیان اینکه محیط زیست با ایجاد کارخانه و اشتغال و دامداری مشکلی ندارد، تصریح کرد:  رعایت ملاحظات زیست محیطی و توجه به آمایش محیط زیستی در استانی همچون گیلان ضرورت دارد.

tel final1

Share