معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان

آغاز اقدامات اجرایی انتخابات از اواخر آذر ماه/تاکنون ۱۶۰ نفر در سطح استان با فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود را به مردم معرفی کرده اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی واجتماعی کاندیدهای احتمالی مجلس منافاتی با قانون ندارد، گفت: از اواخر آذر ماه اقدامات اجرایی انتخابات پیش رو آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از مهر ،معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی واجتماعی کاندیدهای احتمالی مجلس منافاتی با قانون ندارد، گفت: از اواخر آذر ماه اقدامات اجرایی انتخابات پیش رو آغاز می شود.

ahmadipoor_5408محمد احمدی پور با اشاره به آمادگی گیلان برای برگزاری انتخابات پیش رو در اسفندماه امسال، اظهار کرد: ستاد انتخابات استان و ستاد امنیت انتخابات از خرداد ماه امسال تشکیل شده است و علاوه بر  تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم  انتخابات در دادگستری، تمامی شهرستان ها نیز آماده برگزاری انتخابات پیش رو هستند.

وی تصرح کرد: از اواخر آذر ماه نیز کار اجرایی انتخابات آغاز می شود.

احمدی پور با اشاره به  فعالیت های کاندیدهای احتمالی در سطح استان در راستای معرفی بهتر خود به مردم گفت: بخش غیررسمی کار کاندیداهای احتمالی در سطح گیلان شروع شده و تاکنون ۱۶۰ نفر در سطح استان با اقدام به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی  به نوعی خود را به مردم معرفی کرده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان در پاسخ به اینکه آیا اینگونه فعالیت ها تبلیغات محسوب شده و وجهه قانونی دارد یا خیر؟ بیان کرد: اگر این فعالان در نشست ها و مجامع عمومی بحث کاندیداتوری خود را مطرح نکنند خلاف قانون عمل نکرده اند و حضور آن ها در نشست های رسمی و عمومی و یا فعالیت های فرهنگی و اجتماعی منافاتی با قانون ندارد.

وی با تاکید بر اینکه همه باید بر اساس قانون عمل کنیم، افزود: قانون باید مبنای همه فعالیت ها اعم از اجرای انتخابات، بازرسان، نظارت و همچنین کاندیداها باشد.

احمدی پور با بیان اینکه عمل به قانون می تواند بهترین گفتمان در سطح کشور باشد و هیچ تفکر و عقیده ای بالاتر از قانون نیست، تصریح کرد: عمل نکردن به قانون سبب اقدامات سلیقه ای می شود که مخالف با اهداف و آرمان های نظام اسلامی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان ادامه داد: مردم چیزی غیر از اجرای قانون را از نظام انتظار ندارند و در استان نیز به دنبال اجرای کامل قانون به ویژه در انتخابات پیش رو هستیم.

tel final1

Share