از گوشه کنار سیاست در گیلان

آزاده‌ای که از تالش بزرگ کاندیدا می‌شود/برخورد سپاه قدس گیلان با عوامل تحریک آذری زبان‌های گیلان/برقراری آتش بس میان نماینده آستارا و مدیرکل گمرک

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

آزاده ای که از تالش بزرگ کاندیدای انتخابات می شود

photo_2015-11-11_23-16-06شنیده های خبرنگار دیارمیرزا از حکایت از آن دارد که در حوزه انتخابیه تالش بزرگ علاوه بر برخی چهره های از پیش شناخته شده در این دوره از انتخابات شاهد حضور یکی از  آزادگان دوران دفاع مقدس نیز خواهیم بود.

بر اساس این گزارش امیر سرتیپ بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی «عزیزاله هادی پور» که در دوران جنگ تحمیلی به مدت ۱۰ سال در زندان ابوغریب بغداد اسیر بوده در انتخابات پیش رو تصمیم به کاندیداتوری از حوزه انتخابیه تالش بزرگ را گرفته است.

این جانباز بازنشسته ارتش و استاد تجوید و ترجمه قرآن کریم که در دوران اسارت امام جماعت اُسرا را نیز برعهده داشته متولد «پره سر» است و دارای مدرک کارشناسی علوم نظامی و کارشناسی حقوق وکالت می باشد.
هادی پور در سابقه کاری خود به مدت شش سال کارشناس مسئول حوزه معتمدین معین بنیاد شهید استان گیلان و عضویت در شورای مشورتی استاندار در امور ایثارگران را در کارنامه دارد.

برخورد سپاه قدس گیلان با عوامل تحریک آذری زبان‌های گیلان

مسئول سایبری سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت گفت: عوامل فراخوانی به آشوب و اغتشاش و تحریک آذری زبان‌های گیلان در فضای مجازی٬ دستگیر شدند.

مسئول سایبری سپاه قدس گیلان٬اظهار داشت: سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در یک عملیات منظم٬ هماهنگ و مقتدرانه با پیگیری به موقع وشناسایی افراد وعوامل فراخوانی جهت ایجاد شرایط آشوب و التهاب درجامعه و تحریک آذری زبان‌های گیلان از طریق فضای مجازی به دستگیری آنان اقدام کرد.

وی افزود: اقدام به‌موقع و برنامه‌ریزی شده علیه شبکه‌ها وجریانات معاند و مخالف نظام که درصدد ایجاد التهاب و ناامنی در شهرستان‌های ترک زبان استان گیلان بودند و شناسایی و برخورد سریع با عوامل آن از ویژگی‌های این عملیات بود.

مسئول سایبری سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی کامل و مقتدرانه پاسداران فضای سایبری بر جریانات و شبکه‌های دشمن و اقدامات فتنه انگیزانه آنان در بستر رویدادهای اجتماعی و سیاسی همواره مورد توجه سازمان اطلاعات سپاه است.

وی افزود: با هوشیاری و پبگیری سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان٬ این نوید را به مردم عزیز و فهیم و شهروندان آذری زبان گیلانی می‌دهیم که به‌زودی اطلاعات دقیق و کاملی از اقدامات دشمنان نظام در فضای مجازی به اطلاع مردم خواهیم رساند.

برقراری آتش بس میان نماینده آستارا و مدیرکل گمرک

IMG15164234به نقل از روابط عمومی اداره کل گمرک بندر آستارا، نشست دوستانه نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت با مسئولین ارشد و بازرسین گمرک جمهوری اسلامی ایران و مسئولین اداره کل گمرک آستارا روز گذشته(۱۸ آبان) در یک فضای صمیمانه برگزار و بحث و گفتگو صورت گرفت و و بسیاری از شبهات و اختلاف نظرهایی که وجود داشت در این فضای تعاملی برطرف شد.

 طبق اعلام روابط عمومی گمرک بندر آستارا، در این نشست مقرر شد گزارشات کامل اقدامات صورت گرفته توسط گمرک در راستای ایجاد فضای رقابتی در اقتصاد آستارا به نماینده مردم این شهرستان در خانه ملت منعکس شود.

 این نشست دوستانه با حضور صفر نعیمی رز نماینده مردم بندر آستارا در مجلس، شهبازی ناظر گمرکات استان گیلان، حمیدرضا محمدی مدیر کل گمرک آستارا و چهار نفر از بازرسین ویژه از جمله رییس گروه بازرسی دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و دفتر هماهنگی امور استان ها و اداره کل حراست گمرک جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

همچنین در همین راستا هیأت عالی رتبه گمرکی با حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا، سیروس شفقی فرماندار، عبادی دادستان و مراجع نظارتی شهرستان مرزی ملاقات هایی داشتند.

گفتنی است، طی چند وقت اخیر نعیمی رز انتقادات تندی از مدیرکل گرک آستارا داشته بود بطوریکه طی یک نامه رسمی حتی خواستار تغییر نام اداره کل کمرگ آستارا به بیمارستان شده بود ! با توجه به این دیدار به نظر می رسد میان آقای نماینده و مسئولین اداره کل گمرک آستارا آتش بس اعلام شده است.

جدیدترین اظهارات عابدینی در مورد داماش و تغییر نام این تیم

مدیرعامل اسبق باشگاه داماش گیلان با اشاره به صحبت‌های عادل فردوسی پور در برنامه شب گذشته ۹۰ گفت: فردوسی‌پور بدون اطلاعات و برای دلخوشی برخی صحبت‌هایی را در مورد داماش مطرح کرد که اصلا درست نیست. او می‌گوید ما به خاطر پرداخت نکردن بدهی‌ها نام داماش را تغییر داده‌ایم. این در حالیست که اصلا چنین مسئله‌ای صحت ندارد. باشگاه داماش ۴ سال است که گرفتار حادثه شده و وقتی سیستم داماش نتوانست پول برای اداره باشگاه تزریق کند ما این باشگاه را به هیأت فوتبال هدیه کردیم و هیأت فوتبال نیز آن را به یک شرکت واگذار کرده و آن شرکت نام باشگاه را تغییر داده است. در مورد بدهی‌های فصل گذشته هم من به طور قاطع می‌گویم که با تمام طلبکاران فصل قبل تسویه کردم البته می‌توانید این موضوع را از بازیکنان تیم بپرسید. فقط بخشی از بدهی مربوط به دوسال پیش است که چون حکم و شاکی دارد منتظر صدور رأی حکم هستند.

tel final1

Share