در جلسه انتظامی گیلان مطرح شد:

کشف ۷۳ کیلوگرم حشیش در بندر انزلی/دستگیری سارق به عنف در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۷۳ کیلوگرم حشیش از یک خودروی سواری در بندر انزلی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس،فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۷۳ کیلوگرم حشیش از یک خودروی سواری در بندر انزلی خبر داد.۲۰۱۵۱۰۰۳۱۰۱۱۲۴_mirheidari1

سردار محمدرضا میرحیدری بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در بندر انزلی اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مواد مخدر موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی به شناسایی خودروی حامل مواد مخدر توسط ماموران عملیات ویژه پلیس در منطقه حسن‌رود اشاره کرد و افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۷۳ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

میرحیدری با بیان اینکه یک خودروی سواری پراید در راستای کشف مواد مخدر مذکور توقیف شده است، تصریح کرد: سه قاچاقچی مواد مخدر حشیش در عملیات پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گیلان با قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تهیه و توزیع مواد مخدر با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۸ موارد را به پلیس اطلاع دهند تا اقدام‌های قانونی در برخورد با قاچاقچیان انجام شود.

*دستگیری سارق به عنف در رشتsarhang shabani

فرمانده انتظامی رشت نیز در جلسه مذکور به شکایت خانمی مبنی بر سرقت از منزل او در بخش خمام این شهرستان اشاره کرد و گفت: سارق با ورود به منزل مبلغ ۳۵ میلیون ریال وجه نقد، سه عدد سکه طلا و دو عدد عابربانک را سرقت کرد.

رحیم شعبانی به دستگیری سارق مذکور حین برداشت پول از عابربانک اشاره کرد و افزود: سارق سرقت انجام شده را به دلیل توهم استعمال مواد مخدر اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است، تصریح کرد: شهروندان از نگه‌داری پول نقد و اشیای قیمتی در منزل خودداری کنند.

teledintitled

Share