کشف حجاب بازیگر زن ایرانی در اینستاگرام+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سینماژورنال, بعد از چهره هایی چون گلشیفته فراهانی و مینا لاکانی که با مهاجرت به آن سوی آبها و کشف حجاب پا در مسیری بی بازگشت گذاشتند حالا یک بازیگر ایرانی دیگر چنین مسیری را در پی گرفته است.  البته که این بازیگر زن نه چهره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سینماژورنال, بعد از چهره هایی چون گلشیفته فراهانی و مینا لاکانی که با مهاجرت به آن سوی آبها و کشف حجاب پا در مسیری بی بازگشت گذاشتند حالا یک بازیگر ایرانی دیگر چنین مسیری را در پی گرفته است.

www.Campec.Ir-Sadaf Taherian-76 البته که این بازیگر زن نه چهره شناخته شده که بازیگری درجه دو است که مخاطبان عام سینما چنان که باید او را نمی شناسند.

این بازیگر صدف طاهریان نام دارد که اخیرا در صفحات اینستاگرام خود تصاویری غیرمتعارف از خود قرار داده و البته با قرار دادن ویدیویی تاکید کرده که صفحه اش هک نشده!!!

این بازیگر زن سینماى ایران که بازى در فیلم هایى چون «سلام بر عشق» ،«پس کوچه هاى شمرون» و «عصر یخبندان» را در کارنامه دارد به ناگهان در صفحه اینستاگرام خود کشف حجاب کرد.

این بازیگر در تلفیلمهایی چون «موارد مشکوک»،«تلفن همراه»و «قرار بعدی همانجا» نیز بازی کرده و البته در نخستین سرمایه گذاری سینمایی بابک زنجانی یعنی درام به لحاظ ساختاری متقاطع «هیچ کجا هیج کس» هم ایفای نقش کرده بود!!!

تاکید بر اینکه کشف حجاب اتفاقی نبوده!!!

در ساعت هاى اولیه کشف حجاب این بازیگر خیلى ها احساس میکردند صفحه اش هک شده اما خودش با قرار دادن ویدیویى در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد که این پست ها توسط وى گذاشته شده و هکى در کار نیست.

براساس شنیده ها طاهریان از ایران به دوبی مهاجرت کرده و پس از گلشیفته فراهانى و مینا لاکانى سومین بازیگر سینماى ایران به حساب مى آید که سرنوشت اینچنینى براى خود انتخاب کرده است.

نکته حائز اهمیت تاسف اکثر کاربران صفحه اش از رخ دادن این اتفاق در ایام محرم است.
۳۷۰۷۹۸۱_۴۳۹

Share