در نشست سردار میرحیدری با ثابت قدم عنوان شد

پروژه های اجرایی به صورت گام به گام و با توجه رفاه و آسایش مردم اجرا شود/پلیس و شهرداری هر دو باید پاسخگوی حل معضل ترافیک به مردم باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار میرحیدری با اعلام اینکه باید با تفکر، تدبر و خردورزی حفظ کرامت مردم را از زوایای مختلف آبرومندانه مدنظر قرار دهیم، بیان داشت: سامانکده های معتادان باید در سطح شهر ایجاد شود تا از بزهکاری که در جامعه رخ می دهد،کاسته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: رسالت نیروی انتظامی ایجاد بستر امنیت مطلوب برای مردم است.

Untitledسردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان به همراه معاونان و روسای پلیس های تخصصی در نشست تعاملی با شهردار شهرستان رشت راههای حل معضل ترافیک و تسهیل عبورو مرور را بررسی کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در این نشست با بیان اینکه پلیس و شهرداری دو دستگاه مرتبط با مردم هستند، گفت: باید با برگزاری نشست های تعاملی شرایط مطلوب تری  برای آسایش و رفاه مردم فراهم کنیم.

سردار میرحیدری با تاکید بر اینکه در مسیر خدمت باید شهرداری و نیروی انتظامی کمک حال همدیگر باشند تا مردم کمترین آسیب را متحمل شوند، افزود: اصلاح طرح های محیطی در  اکثر نقاط جرم خیز در پیشگیری از جرم  و حل معضل ترافیک موثر است.

وی با اعلام اینکه باید با تفکر، تدبر و خردورزی حفظ کرامت مردم را از زوایای مختلف آبرومندانه مدنظر قرار دهیم، بیان داشت: سامانکده های معتادان باید در سطح شهر ایجاد شود تا از بزهکاری  که در جامعه رخ می دهد،کاسته شود.

رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه فقط جمع آوری معتادان و متکدیان از سطح شهر توسط پلیس کافی نیست، اظهار داشت: پس از جمع آوری، باید معتادان و متکدیان در سامانکده ها مورد حمایت آموزشی قرار گرفته تا از برگشت به چرخه ناهنجاری و بروز بزهکاری جلوگیری شود.

سردار میرحیدری در ادامه با اشاره پروژه های اجرایی در سطح شهر توسط شهرداری، تصریح کرد: باید پروژه هایی مانند پیاده راه سازی، خط ویژه و تردد خودروهای شخصی  به صورت گام به گام و با توجه رفاه و آسایش مردم اجرا شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه باید در اجرای هر پروژه، بسترهای امنیتی، انتظامی و ترافیکی توسط شهرداری فراهم شود، افزود: پلیس و شهرداری هر دو باید پاسخگوی حل معضل ترافیک به مردم باشند.

رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه ایجاد بستر امنیت برای مردم رسالت نیروی انتظامی است، تصریح کرد: پلیس مکمل شهرداری در عمران و ارتقاء امنیت است.

دکتر” سیدمحمدعلی ثابت قدم” شهردار شهرستان رشت نیز در این نشست معضل ترافیک و مشاغل غیر رسمی و کمبود اشتغال را موجب تبعات منفی برای برنامه ریزی شهری، عنوان نموده و گفت: به دلیل  ارتباط کاری باید نگاه پلیس و شهرداری همسو شده تا  زمینه های خدمت به مردم فراهم شود.

شهردار شهرستان رشت با بیان اینکه باید یک انسجام اجتماعی در بحث تردد اجتماعی ایجاد شود، افزود: با تعامل و نشست ها و تقسیم کار بین دستگاه های مسئول می توان معضل ترافیک، متکدیان و معتادان و… را حل کرد.

دکتر ثابت قدم با اشاره به اینکه اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی در سطح شهر بدون حمایت نیروی انتظامی امکانپذیر نیست، بیان داشت: پلیس از لازمه های زندگی مدرن شهری بوده و با همکاری و تعامل است که می توانیم شرایط یک زندگی مدرن را برای مردم فراهم کنیم .

Share