معاون اجتماعي پليس گيلان خبر داد

پایان تلخ یک کینه قدیمی;سوختگی مرد ۵۱ساله با محلول لوله بازکن در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسان دیارمیرزا ،مرد ۵۱ساله در تلافی یک کینه قدیمی توسط همکارش،با محلول لوله بازکن در شهرستان رشت استان گیلان دچار سوختگی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسان دیارمیرزا ،مرد ۵۱ساله در تلافی یک کینه قدیمی توسط همکارش،با محلول لوله بازکن در شهرستان رشت استان گیلان دچار سوختگی شد.

police-naja سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی پلیس گیلان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهرستان رشت در ساعت ۰۷:۲۴ روز جاری در پی گزارشات مردمی از وقوع یک فقره درگیری بین دو راننده  ۵۱ و ۳۸ ساله در بلوار ولی عصر (عج) مطلع شده و بلافاصله در محل حاضر شدند.

 معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه ماموران انتظامی با حضور در محل متوجه شدندکه یکی از این دو راننده با محلول لوله بازکن صنعتی دچار سوختگی شده و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است، افزود: متهم ۳۸ ساله بعد از ارتکاب جرم قبل از رسیدن ماموران از صحنه متواری شده است.

سرهنگ جعفری خیرخواه با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه یک  تسویه حساب شخصی بوده، افزود: سالها پیش این دو راننده بر سر اختلاف ملکی باهم درگیر شده و متهم پس از سیر مراحل قانونی به ۳ سال حبس محکوم شده است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اعلام اینکه فرد مصدوم از ناحیه سر، صورت،گردن و آرنج دست و پای راست دچار سوختگی شده، بیان داشت: حال عمومی مصدوم رضایت بخش بوده و  هم اکنون در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

به گفته وی، تلاش پلیس جهت دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

دستگیری کلاهبردار تلفنی ۴۰۰ میلیونی در شهرستان رشت

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری کلاهبردار تلفنی ۴۰۰ میلیون ریال  در شهر رشت خبر داد.

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در تشریح این خبر گفت:در پی وصول چندین فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس اگاهی مبنی بر اینکه فردی از طریق تماس تلفنی از آنها درخواست خرید کالا می کند و پس از تحویل کالا بدون پرداخت وجه به صاحب کالا متواری می گردد، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی و بررسی سامانه جامع اطلاعاتی مجرمان فرد کلاهبردار را که از افراد سابقه دار بود را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه  وی را دستگیر و اموالی از قبیل گندم،جو، نخود و… به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ فلاح کریمی در ادامه با اشاره به اعتراف متهم به چندین فقره کلاهبرداری در استان گیلان،درخصوص شیوه کلاهبرداری گفت:متهم پس از سفارش کالا به صورت تلفنی ،کالا را در انبار تخلیه کرده سپس نماینده فروشنده را به بهانه واریز وجه به بانک می برد که در فرصت مناسب با فریب و نیرنگ از محل متواری و اقدام به جابجابی کالا به مکان نامعلومی می کرد.

رئیس پلیس آگاهی در خاتمه با اشاره به این که متهم با قرار وثیقه یک میلیارد و پانصد میلیون ریال راهی زندان شد به شهروندان توصیه کرد:در هنگام خرید و فروش و معامله از اعتماد بیش از حد  خوداری کنند.

Share