کارگرنیا خبرداد

پارک قدس ۱۰ سال به صورت مشارکتی در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: صدور پروانه ساخت‌وساز در شهر رشت با توجه به تداوم رکود آن به کمتر از یک‌دهم رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: صدور پروانه ساخت‌وساز در شهر رشت با توجه به تداوم رکود آن به کمتر از یک‌دهم رسیده است.

kargar_9239محمد حسین واثق کارگرنیا وضعیت صدور پروانه ساخت وساز در رشت را نامناسب خواند و اظهار کرد: در سال‌های گذشته شهر رشت رونق زیادی در عرصه ساخت وساز داشت اما امروزه شرایط ساخت وساز در رشت مناسب نیست.

وی افزود: رونق ساخت وساز در رشت موجب افزایش درآمد برای شهرداری شده بود و شهرداری رشت در بخش خدمات‌رسانی فعال‌تر عمل می‌کرد اما رکود ساخت و ساز موجب شده تا دریافتی‌های عوارض شهرداری رشت نیز کاهش یابد و در نتیجه در بخش خدمات‌رسانی با مشکلاتی مواجه شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: صدور پروانه ساخت‌وساز در شهر رشت با توجه به تداوم رکود ان، به کمتر از یک‌دهم رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه شهربازی پارک‌ قدس رشت، تصریح کرد: مطالعات شهربازی پارک قدس رشت پایان یافته و در صحن شورای اسلامی رشت به تصویب رسیده است.

به گفته واثق‌کارگرنیا، به‌زودی دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری رشت نسبت به فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای پروژه شهربازی پارک قدس رشت اقدام می‌کند.

وی به شرایط فراخوان سرمایه‌گذار برای پروژه مذکور اشاره کرد و گفت: هر سرمایه‌گذاری که در این فراخوان برنده شود موظف است در مدت ۲۱ ماه شهربازی پارک قدس رشت را با همان دستگاه‌هایی که کارشناسان در نظر گرفته‌اند مهیا کند و تحویل دهد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت درباره مزایای راه‌اندازی شهربازی پارک قدس رشت، خاطرنشان کرد: از آنجا که این پروژه در مرکز شهر واقع شده قابلیت دسترسی برای تمام شهروندان را دارد.

وی با تصریح بر اینکه پروژه شهربازی پارک قدس رشت به مدت ۱۰ سال به صورت مشارکتی در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد، متذکر شد: بخشی از درآمدهای حاصل از شهربازی پارک قدس رشت به شهرداری این شهر و بخش دیگر نیز به سرمایه‌گذار تعلق می‌گیرد.

telegramdintitled

Share