پانزدهمين کارت زرد مجلسيان به دولتمردان

وزیر ورزش سرانجام کارت زرد گرفت/قانع نشدن نمایندگان از پاسخ های گودرزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر ورزش به دلیل قانع نشدن نمایندگان از توضیحاتش در صحن علنی، از نمایندگان مردم کارت زرد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از خبرآنلاین , وزیر ورزش به دلیل قانع نشدن نمایندگان از توضیحاتش در صحن علنی، از نمایندگان مردم کارت زرد گرفت.

۱۵-۹-۲۹-۱۱۵۱۳۰۱۸۰۹۷۳۵محمود گودرزی که برای پاسخ به سوال احمد شوهانی نماینده ایلام درباره مدیریت میانی در این وزارتخانه و بی توجهی به جوانان، به مجلس شورای اسلامی رفته بود، نتوانست با توضیحاتش ۱۹۴ نماینده حاضر در صحن علنی را قانع کند.

او که باید به سئوال این نماینده درباره مشکلاتی چون فساد در ورزش و دخالت در امور فدراسیون ها پاسخ می داد، با دریافت یک کارت زرد دیگر که پانزدهمین کارت زرد مجلسیان به دولتمردان است، صحن علنی را ترک کرد. به این ترتیب گودرزی با کسب ۹۴ رای موافق، ۷۶ رای مخالف و۱۲ رای ممتنع، نخسیتن کارت زرد خود را از مجلس گرفت.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال مطرح شده در مجلس گفت: از روزی که در این مسئولیت قرار گرفتم در راس برنامه‌های ما ورزش پاک بوده به همین دلیل تمام تلاش خودم را برای پاکسازی فضای آلوده در بعضی از رشته‌ها به کار گرفتم.

گودرزی درباره‌ دخالت این وزارت‌خانه در حوزه‌ فعالیت فدراسیون‌ها نیز گفت: این حقی است که قانون در اختیار بنده قرار داده؛ طبق اساسنامه بیش از ۹۵ درصد فدراسیون‌ها، دولت حق دخالت در امور و برگزاری مجامع را دارد. به جز ۲- ۳ فدراسیون این حق در اختیار وزیر ورزش قرار گرفته است.

اما شوهانی که از پاسخ های وزیر ورزش قانع نشده بود، در پایان جلسه علنی امروز مجلس گفت که طرح استیضاح گودرزی را با ۳۰ امضاء به هیات رئیسه تقدیم کرده است. اما این طرح از سوی هیات رئیسه اعلام وصول نشد.

Share