استاندار گیلان

وزارت راه و شهرسازی در گیلان همانند کشور عملکرد مثبتی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت: وزارت راه و شهرسازی در گیلان نیز همانند کشور عملکرد مثبتی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا ,محمدعلی نجفی عصر یکشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت جان باختگان گیلانی فاجعه منا در مصلی رشت در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به عملکرد مناسب وزارت راه و شهرسازی در کشور اظهار کرد: این عملکرد مثبت در گیلان نیز در بخش های مختلف از جمله نهضت راه روستایی، تکمیل طرح های نیمه تمام همچون آزادراه، راه آهن و مسکن مهر و بنادر کاملاً آشکار است.
۲۰۱۵۰۸۲۸۱۳۱۱۴۳_najafi_7155وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در ابتدای دولت تدبیر و امید وارث طرح های نیمه تمام فراوانی بوده است، اظهار داشت: در این شرایط ، عباس آخوندی با جدیت و روحیه مصمم، نسبت به تکمیل این طرح ها به منظور کاهش مشکلات مردم اقدام کرده است.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: یکی از بهترین عملکردهای تیم مدیریتی این وزارتخانه در بحران برف سال ۹۲ بود که با تلاش های همکاران وزارت راه و شهرسازی و سفر وزیر در آن بحران، شاهد مشکلات اندک در بخش راه های اصلی بودیم.
مراسم گرامیداشت جان باختگان گیلانی فاجعه منا ، عصر یکشنبه با حضور وزیر جهادکشاورزی به نمایندگی از هیأت دولت، نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و سایر مسوولان استانی در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد.
استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به تازگی با امضای ۱۳ نماینده اعلام وصول شده است.
عمده محورهای طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که با ۱۳ امضا توسط هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده؛ مربوط به بخش های زمین، مسکن شهری، روستایی و حمل و نقل و همچنین حوزه مالی این وزارتخانه است.
موضوع طرح استیضاح وزیر راه وشهرسازی شاید از سال گذشته مورد توجه نمایندگان مجلس قرار داشت بطوری که در تیر و مهرماه سال گذشته نیز نمایندگان خانه ملت بر استیضاح عباس آخوندی به دلایل مختلف اصرار داشتند که هر بار به دلایلی این استیضاح از دستور خارج شده است.
عدم انجام تعهدات زمان رای اعتماد، مشکلات عمومی وزارت راه و شهرسازی، مشکل زمین و مسکن شهری و روستایی، حوزه حمل و نقل و مشکلات حوزه مالی وزارتخانه از جمله محورهای این استیضاح است.
براساس آیین نامه داخلی ، وزیر مورد استیضاح تا ۱۰ روز فرصت دارد برای پاسخگویی در خصوص استیضاح مطرح شده در صحن مجلس حاضر شود.

Share