استاندار گیلان

هزینه ایجاد بخش خبر ناشنوایان در صدا و سیمای گیلان،توسط استانداری پرداخت می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور استاندار گیلان از ورزشکاران افتخار آفرین در مراسم گرامیداشت روز ملی پارالمپیک در رشت قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور استاندار گیلان از ورزشکاران افتخار آفرین در مراسم گرامیداشت روز ملی پارالمپیک در رشت قدردانی شد.

IMG_6247 دکتر محمدعلی نجفی در این مراسم با بیان اینکه  معلولان با کسب موفقیت در زمینه های مختلف، ثابت کرده اند که با همت و تلاش می توان به موفقیت دست یافت گفت: این قشر توانمندیهای خاصی دارند که بعضاً آن توانایی‌ها در افراد باسلامت کامل کمتر یافت می‌شود.

وی قهرمانی معلولان در رشته‌های مختلف ورزشی در مسابقات پارالمپیک جهانی، آسیایی و ملی را یکی از توانمندی‌های آنان دانست و خاطر نشان کرد : این عزیزان با همت و تلاش در مسابقات پارالمپیک موفق به کسب مقام و افتخار برای میهن و استان خود شدند.

وی با ابراز خرسندی از نبوغ موجود در بین معلولان و جانبازان در بخش‌های ورزشی گفت : گیلان در این بخش در سطح دنیا نمایندگان با استعدادی دارد و مسئولان نیز دردمندی‌های این توانمندان را درک می‌کنند و در جهت رفع آن در تلاش هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت در جریان قرار گرفتن معلولان و ناشنوایان از مسائل روز جامعه تأکید کرد و گفت : همزمان با پخش اخبار گیلان برای بهره‌مندی ناشنوایان و کم شنوایان از بخش‌های مختلف خبری نیز تمهیدات لازم فراهم گردد.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: هزینه های مربوط به این مهم، از سوی استانداری پرداخت خواهد شد.

در پایان این مراسم از قهرمانان و ورزشکاران که در مسابقات پارالمپیک، جهانی، آسیایی و ملی در سال گذشته و امسال افتخاراتی کسب کردند توسط استاندار گیلان تجلیل به عمل آمد.

teledintitled

Share