صبح امروز اتفاق افتاد:

نخستین گروه حجاج گیلانی وارد فرودگاه رشت شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،۳۴۴ نفر از حاجیان گیلانی، با پرواز شماره ۵۶۶۶ هواپیمایی سعودی در ساعت شش و ۴۵ دقیقه صبح امروز (یکشنبه) وارد فرودگاه رشت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،۳۴۴ نفر از حاجیان گیلانی، با پرواز شماره ۵۶۶۶ هواپیمایی سعودی در ساعت شش و ۴۵ دقیقه صبح امروز (یکشنبه) وارد فرودگاه رشت شدند.۱۳۹۲۱۱۱۴۰۰۰۷۹۴_PhotoA

ایرنا نوشت: بنا به اعلام سید محسن میرحسینی سرپرست حج فرودگاه سردار جنگل رشت؛ دومین پرواز بازگشت حاجیان گیلانی، فردا (سیزدهم مهرماه) در ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد انجام خواهد شد.
تیم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با امکانات و تجهیزات لازم با هدف پیشگیری از بیماری های تنفسی و ارائه خدمات لازم به افراد مشکوک به علایم این بیماری، در فرودگاه رشت مستقر هستند.
همچنین تیم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی گیلان نیز در فرودگاه رشت با هدف توزیع بروشورهای پیشگیری از بیماری کرونا مستقر شده اند.
در حج تمتع امسال ۶۸۷ زائر گیلانی به سرزمین وحی اعزام شدند که ۷۸ درصد آنها بالای ۵۰ سال بودند.
حاجیان گیلانی امسال با قلب های آکنده از اندوه فاجعه منا که طی آن بسیاری از زائران کشورهای اسلامی و هموطنان مان جان باخته، مجروح و به کاروان های خود بازنگشته اند؛ به میهن اسلامی مراجعت کرده اند.

Share