نخستین مدرسه ابتدایی سبز سماء گیلان در لاهیجان افتتاح شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان ، نخستین مدرسه ابتدایی دخترانه سبز سماء گیلان در لاهیجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. شهردار لاهیجان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: آرامش و آسایش امروز کشور را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان ، نخستین مدرسه ابتدایی دخترانه سبز سماء گیلان در لاهیجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

DSC_0195

شهردار لاهیجان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: آرامش و آسایش امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

 سعید آگشته ادامه داد: برای داشتن آینده ای روشن و توسعه ای پایدار، باید آموزش نونهالان را سر لوحه امور قرار دهیم و چه مبارک تر از اینکه در حوزه آموزش آنها، داشتن یک شهر سبز و سالم را آموزش دهیم.

وی با اشاره به وفاق و همدلی اعضای محترم شورای اسلامی شهر لاهیجان و حمایت آنها از بازگشایی این مرکز افزود: برای اینکه بتوانیم حرفهایی از جنس توسعه بزنیم ناگزیریم که نونهالان و دانش آموزان عزیزی که آینده سازان این مرز و بوم هستند را با حوزه های حفظ محیط زیست آشنا کنیم . در غیر اینصورت نمی توانیم تصوری از آمال جوامع مترقی را در ذهن متصور شویم.

آگشته افزود : امیدوارم در حوزه آموزش و پرورش بیش از پیش ساعی شویم و شاهد موفقیت آموزش و پرورش در مسیر اصلاح ساختار نظام آموزشی باشیم.

جواد نجار تمیزکار معاون دانشگاه و رئیس مراکز سما لاهیجان و سیاهکل در این مراسم گزارشی از روند تاسیس این مدرسه که نخستین مدرسه سبز گیلان می باشد ارائه کرد.

DSC_0130 DSC_0140 DSC_0145 DSC_0150 DSC_0164

Share