نتانیاهو در سازمان ملل کدام کتاب ایرانی را معرفی کرد؟+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخست وزیر رژیم غاصب اسراییل، بنیامین نتانیاهو امسال در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل به جای نقاشی‌هایی که سال‌های گذشته همراه خودش می‌آورد؛ کتابی را به همراه داشت تا نگاه ایران را نسبت به فلسطین نشان دهد. ریشه وحشت صهیونیست‌ها از ایران و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخست وزیر رژیم غاصب اسراییل، بنیامین نتانیاهو امسال در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل به جای نقاشی‌هایی که سال‌های گذشته همراه خودش می‌آورد؛ کتابی را به همراه داشت تا نگاه ایران را نسبت به فلسطین نشان دهد.

۳۶۳۳۰۷۵_۶۶۴ریشه وحشت صهیونیست‌ها از ایران و دست و پا زدن آنها برای دشمن‌تراشی و ایران هراسی در نگاه ناب مقام معظم رهبری مدّظلّه العالی نسبت به مسئله فلسطین نهفته است که در کتابی که نتانیاهو معرفی کرده به وضوح مشخص است.

نتانیاهو کتاب «فلسطین از منظر آیت‌الله ‌العظمی سیّدعلی خامنه‌ای مدّظلّه العالی» که شامل مرور بیانات مقام معظّم رهبری در هشت بخش کلیّات، شکست‌ها و پیروزی‌ها، مسؤولیّت‌ها، جنایات، راه حل‌ها، قهرمانان، روشنگری و آینده‌ی روشن است را به همراه داشت، تا به دنیا بقبولاند ایران درصدد نابودی اسراییل است.

این کتاب به کوشش سعید صلح‌میرزایی به صورت فارسی و لاتین (انگیلسی) در ۴۱۶ صفحه توسط انتشارات انقلاب اسلامی چاپ و تولید شد.

۳۶۳۳۰۰۹_۲۹۰

Share